حمایت جانانه‌ی رایان گیگز از گرت بیل: او همیشه برای من متفاوت بوده است

حمایت جانانه‌ی رایان گیگز از گرت بیل: او همیشه برای من متفاوت بوده است

خبرگزاری فوتبالی - جایگاه گرت بیل در رئال مادرید متزلزل تر از همیشه است، زیدان به او اعتقادی نداشته و او را نیمکت نشین کرده است اما بیل و وکیلش همچنان روی ماندن در مادرید پافشاری می‌کنند و گویا این بازیکن ولزی قصد جدایی ندارد. رایان گیگز، سرمربی تیم ملی ولز، معتقد است که او هنوز هم بازیکنی ویژه است و باید شرایطش تغییر کند.

به گزارش فوتبالی، رایان گیگز معتقد است انتقادات زیادی که مدت هاست به سمت گرت بیل روانه می‌شود باعث شده که بسیاری فراموش کنند که او چه توانایی هایی دارد و چه کار هایی انجام داده است و همین موضوع روی اعتماد به نفس او اثر گذاشته است. گیگز در گفتگو با بی بی سی اسپورت گفت:" امیدوارم او را به خاطر اینکه بازیکنی خارق العاده‌ است به یاد بیاورند. در دو فینال چمپیونزلیگ گلزنی کرده است، چهار بار آن را بدست آورده و یکی از بهترین گل‌هایی که در فینال دیده‌اید را به ثمر رسانده است. اتفاقاتی از این دست هر روز اتفاق نمی‌افتد. امیدوارم که او به خاطر همین چیزها به خاطر بیاید. او بازیکنی است که من همیشه گفته ام می تواند برای من تفاوت ایجاد کند. همچنین در لحظاتی کلیدی برای رئال مادرید تفاوت ایجاد کرده است. این همان کاری است که بازیکنان عالی انجام می دهند. بازیکنان بزرگ در بازی‌های بزرگ در لحظات بزرگ حضور می یابند و او قطعاً این کار را کرده است."

سرمربی ولز در ادامه افزود:" من همیشه گفته ام كه شرایط ایده آل من این است كه بازیکنانم در ریتم مسابقات حضور داشته باشند و در آن شرایط وارد اردو شوند ، اما گرت مدت هاست كه در این اوضاع قرار دارد. او در تمام بازی های مرحله‌ی مقدماتی لیگ ملت های اروپا حضور داشت و هرگز مشکلی پیش نیامده است. مراقب خودش است و به اندازه کافی باتجربه و حرفه‌ای برای انجام این کار است. بنابراین در حال حاضر آیا این نگرانی برای من وجود دارد؟ نه. شرایط ممکن است تغییر کند ، باید در آینده ببینیم چه می‌شود. اما این چیزی است که من در سال گذشته به آن عادت کرده‌ام و او در تمام بازی‌ها برای من به میدان رفت ، بنابراین من واقعاً نمی توانم شکایت کنم. گرت بازیکن خاصی است. او کسی است که می تواند تفاوت را ایجاد کند."

1470