گیگز: بیل در رئال مادرید خوشحال است و می خواهد بماند؛ رونالدو و مسی بالاتر از بقیه هستند

گیگز: بیل در رئال مادرید خوشحال است و می خواهد بماند؛ رونالدو و مسی بالاتر از بقیه هستند

وبسایت رسمی برنامه نود - رایان گیگز که به تازگی هدایت تیم ملی ولز را به عهده گرفته، می داند که موفقیت پروژه اش در تیم ملی این کشور به عملکرد و آمادگی گرت بیل نیز بستگی دارد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، ستاره تیم رئال مادرید در یورو 2016 کمک کرد تا ولز به مرحله نیمه نهایی برسد، اما مصدومیت مانع از آن شد که وی در مسیر راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه به تیمش کمک کند. گیگز در مراسم قرعه کشی لیگ ملت ها به Marca گفت:

گرت بیل در میان بهترین هاست، درست است؟

بدون شک. بیل بازیکن بزرگی است، و برای ما، همانطور که در ماه های اخیر نشان داده، نقشی اساسی دارد. بدیهی است که تیم در اولویت قرار دارد اما در این تیم ما به بهترین بازیکنان احتیاج داریم و بیل بهترین است.

بیل در تیم جدید شما چه نقشی ایفا خواهد کرد؟

گرت بازیکنی است که تعادل حریف را بهم میزند. وقتی او توانایی هایش را در رئال مادرید نشان داد، مشخص شد که سبک بازی اش برای پیروزی در مسابقات کلیدی است.

از وقتی مربی ولز شده اید، با او صحبت کرده اید؟

یکی دو بار با هم صحبت کرده ایم، بله.

بیل هیچوقت پنهان نکرده که شما یکی از الگو های فوتبالی اش بوده اید...

حالا خودش یک الگو است.

در آغاز دوران بازی، شما هم با مشکلات جسمانی داشتید. مصدومیت هایی که حالا مانع از حضور بیل در بسیاری از بازی ها می شوند:

من بیش از 1000 بازی انجام داده ام و این دستاورد بدون مدیریت درست خود و بدون گوش کردن به بدنم، حاصل نمی شد. ضروری است که بازیکن بداند تا چه حد می تواند پیش برود. در ابتدای دوران بازی، من از ناحیه همسترینگ مشکل داشتم و بازی های زیادی را در یونایتد از دست دادم، اما بر این مشکل غلبه کردم.

آیا در مورد نحوه غلبه بر این مشکلات با بیل صحبت کرده اید؟

به او گفته ام که باید آرام باشد و سایر مسائل حل می شوند. می دانم که انجام این کار آسان نیست، اما نباید وسواسی شوید.

بیل در مورد رئال مادرید چه گفته است؟

او در رئال مادرید خوشحال است، می خواهد بماند، و هیچ شکی نیست. او می داند که مورد احترام مربی و باشگاه است و می خواهد به هواداران نشان دهد که چه توانایی هایی دارد.

می گویند که منچستر یونایتد، باشگاهی که شما خیلی خوب آن را می شناسید، قصد خرید بیل را دارد:

نمی دانم، اما بیل هیچ تمایلی به ترک رئال مادرید ندارد و باشگاه نیز او را نخواهد فروخت. بدیهی است که یونایتد مقصد خوبی برای او می شد، اما فکر نمی کنم که در حال حاضر جزو گزینه ها باشد؛ گرت رئال مادرید را ترک نخواهد کرد.

برای مدتی طولانی گفته می شد که بیل می تواند بر سر کسب جوایز فردی و توپ طلا با رونالدو و مسی رقابت کند...

گرت سخت تلاش می کند تا بهترین باشد. به نظرم امروزه رونالدو و مسی بالاتر از بقیه هستند، و طی 10 سال اخیر این را نشان داده اند.

1771