کاپیتان میلان: دلم برای هواداران در سن سیرو تنگ شده است

کاپیتان میلان: دلم برای هواداران در سن سیرو تنگ شده است

خبرگزاری فوتبالی - میلان در هفته‌ی های پایانی سری آ در فصل گذشته عملکرد درخشانی داشت و همین عملکرد باعث شد تا آن‌ها در رده‌ی ششم جدول قرار گرفته و سهمیه‌ی لیگ اروپا را کسب کنند. این قضیه باعث ابقای استفانو پیولی به عنوان سرمربی میلان شد. آلسیو رومانیولی، کاپیتان میلان، معتقد است که این تیم با همان سطح بزودی بازخواهد گشت.

به گزارش فوتبالی، تمرینات میلان پیش از آغاز فصل جدید از سر گرفته شده است و مدافع میلان معتقد است که این تیم بزودی با سطحی بالا رقابت ها را استارت خواهد زد. میلان پس از اینکه در فصل گذشته توسط یوونتوس از کوپا ایتالیا حذف شد، در سری آ 9 پیروزی و 3 تساوی بدست آورد تا جایگاه ششم جدول را بدست آورد. رومانیولی در گفتگو با تلویزیون رسمی میلان گفت:" واقعاً مشتاق بازگشت دوباره بودیم. می‌خواهیم چند ماه اخیری که در فصل گذشته داشتیم را تکرار کنیم. امیدوارم که به زودی بتوانیم هواداران را در سن سیرو ببینیم."

به تازگی و با توجه به اینکه بسیاری از تیم های سری آ درگیر ویروس کرونا شده‌اند، احتمال تعویق زمان آغاز رقابت‌ها وجود دارد. در حال حاضر طبق تصمیمی که از قبل گرفته شده است، لیگ ایتالیا از تاریخ 19 سپتامبر (29 شهریور) دوباره از سر گرفته خواهد شد.

1470