کاپیتان میلان پس از شکست: اشتباه کردیم/ همه مقصریم

کاپیتان میلان پس از شکست: اشتباه کردیم/ همه مقصریم

پایگاه خبری فوتبالی – کاپیتان تیم میلان اعلام کرده تیم اسپتزیا کاملا شایسته برد بوده و میلانی‌ها در این شکست کاملا مقصر هستند.

به گزارش فوتبالی،  شب گذشته ۲ تیم اسپتزیا و میلان در چهارچوب رقابت‌های سری آ به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲-۰ به سود اسپتزیا به پایان رسید. بسیاری از شکست میلان صدرنشین شوکه شدند و کاپیتان میلان هم اعلام کرده آن‌ها روز بدی داشته‌اند و باید ثابت کنند این نمایش تنها یک اتفاق بوده است.

رومانیولی پس از پایان بازی گفته: کاملا اشتباه رفتار کردیم و مقصر خودمان هستیم. از فردا باید ثابت کنیم که نمایش ما مقابل اسپتزیا نمایش واقعی ما نبود. فکر نمی‌کنم باید قاطعانه بگوییم که در بازی های آینده دچار مشکل می‌شویم. ما تنها یک بازی بد داشتیم.

کاپیتان تیم میلان در ادامه افزود: اسپتزیا عملکرد بسیار خوبی در پرس داشت. کلاه‌مان را به نشانه احترام از سر بر می‌داریم. حریف شایسته پیروزی بود. ما اعتماد به نفس نداشتیم و نباید چنین مسئله‌ای رخ می‌داد اما اتفاق افتاد و حالا باید ثابت کنیم تیمی که در بازی حضور داشت میلان واقعی نبود.

گفتنی است دیدار بعدی میلان در چهارچوب لیگ اروپا و مقابل ستاره سرخ بلگراد روز پنجشنبه برگزار می‌شود و سپس شاگردان پیولی در چهارچوب سری آ دربی دلامادونینا را مقابل اینتر برگزار خواهند کرد.

1101