کاپیتان میلان: دوست دارم ۲۰۰ بازی دیگر برای میلان انجام دهم

کاپیتان میلان: دوست دارم ۲۰۰ بازی دیگر برای میلان انجام دهم

خبرگزاری فوتبالی – کاپیتان تیم میلان بابت انجام ۲۰۰ بازی برای ان تیم خوشحال است و امید دارد ۲۰۰ بازی دیگر هم برای این تیم انجام دهد.

به گزارش فوتبالی، السیو رومانیولی، کاپیتان تیم میلان روز پنحشنبه دویستمین بازی خود برای روسونری را انجام داد. این بازیکن ۲۵ ساله که در سال ۲۰۱۰ با امضای قراردادی به ارزش ۲۵ میلیون یورو از رم به میلان پیوسته بود تا سال ۲۰۲۲ با میلان قرارداد دارد. او در ۵ سال گذشته یکی از بهترین بازیکنان میلان بوده. انتظار می‌رفت دیدار این هفته میلان مقابل سمپدوریا دویستمین بازی او باشد اما رومانیولی به دلیل مصدومیت کیائر در دیدار مقابل سلتیک به بازی برود و دویستمین بازی‌اش را با برد ۴-۲ به پایان برساند.

رومانیولی گفته: امیدوارم ۲۰۰ بازی دیگر برای میلان در مدت زمانی کوتاه تر نسبت به ۲۰۰ بازی اولم انجام دهم.

مدافع تیم میلان در ادامه درباره شرایط تیم و کار زیر نظر پیولی گفت: پولی تیم را در شرایط بسیار سختی تجویل گرفت. جیامپائولو مربی بسیار خوبی بود اما زیر نظر او همه چیز خوب پیش نرفت. پیولی اعضای تیم را در کنار هم قرار داده و ایده‌هایش در حال مفید واقع دشن است. کیائر بازیکن قدرتمندی است. او اینجا آمد و خودش را اثبات کرد. در کنار او هارمونی خوبی ایجاد کرده‌ایم و به سرعت می‌توانیم یکدیگر را در زمین پیدا کنیم.

1101