ایجنت هافبک ناپولی: رئال مادرید و بارسلونا به دنبال جذب موکلم هستند

ایجنت هافبک ناپولی: رئال مادرید و بارسلونا به دنبال جذب موکلم هستند

خبرگزاری فوتبالی - فابیان رویز، هافبک اسپانیایی ناپولی، یکی از بازیکنانی است که به گفته‌ی میگل آلفارو، ایجنت این بازیکن، رئال مادرید و بارسلونا به دنبال خریدش خواهند بود. فابیان رویز بین سال‌های 2014 تا 2018 در خدمت رئال بتیس بود و پس از آن فوتبال اسپانیا را به مقصد ناپولی ترک کرد.

به گزارش فوتبالی، فابیان رویز که محصول آکادمی رئال بتیس است یکی از بازیکنان کلیدی ناپولی به شمار می‌رود و هافبک قابل قبولی در فوتبال ایتالیاست. این بازیکن از سال 2019 به تیم ملی اسپانیا دعوت می‌شود و در 6 بازی برای تیم ملی کشورش یک گل به ثمر رسانده است. گمانه زنی هایی وجود دارد که این بازیکن به فوتبال اسپانیا بازخواهد گشت و از دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به عنوان دو مقصد احتمالی او نام برده می‌شود. 

میگل آلفارو، وکیل این بازیکن، معتقد است که در تابستان آینده به طور جدی احتمال پیوستن فابیان رویز به رئال و بارسا وجود خواهد داشت. او در گفتگو با کالچو مرکاتو گفت:" بارسا و رئال مادرید به فابیان علاقه‌مند هستند و سعی می كنند تا او را در سال 2021 به خدمت بگیرند. ما در تصمیم گیری عجله‌ای نداریم. فابیان به تیمش متعهد است و هر جا بازی كند ، بهترین عملکرد خود را ارائه می‌دهد. می‌داند که در تصمیم گیری عجله نمی‌کنیم. باشگاه ناپولی هم می‌داند که ما چگونه فکر می کنیم. در هر صورت ، آنچه که اهمیت دارد این است که فابیان به بهترین وجه ممکن عمل می کند."

1470