رئال مادرید به دنبال خرید هافبک اسپانیایی ناپولی

رئال مادرید به دنبال خرید هافبک اسپانیایی ناپولی

سایت رسمی فوتبالی - رئال مادرید به دنبال جذب فابیان رویز هافبک 23 ساله اسپانیایی ناپولی نگاه رئال مادرید را به خود جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، فابیان که در یوروی زیر 21 سال نمایش درخشانی داشته نگاه رئال را به خود جلب کرده است و مدیران رئال در تماس هایی که با ناپولی داشتند، تلاش کرده اند تا جذب این بازیکن را نهایی کنند و او را به خدمت بگیرند.

باشگاه ایتالیایی در تابستان گذشته با پرداخت 30 میلیون یورو فابیان را از بتیس خرید. در حال حاضر هیچ رقم فسخ قراردادی برای این بازیکن 23 ساله وجود ندارد و به همین خاطر اگر رئال بخواهد به سراغ هافبک اسپانیایی برود باید در ابتدا سر مذاکرات را با ناپولی باز کند و از انها اجازه بگیرد.

ناپولی برای فروش رویز مبلغی بین 70 تا 80 میلیون یورو طلب کرده است. قیمت بالای پوگبا و درخواست نجومی یونایتد باعث شده تا رئال از خرید هافبک فرانسوی دور شود و همین مسئله باعث شده تا رئال به سراغ فابیان و اریکسن برود. در حقیقت رئال با پول پوگبا می تواند هم بازیکن اسپانیایی را بخرد و هم بازیکن دانمارکی. 

فابیان در ناپولی عملکرد درخشانی از خود ارائه داد و در این فصل توانست در 40 بازی هفت گل و سه پاس گل ثبت کند. سبک بازی او تشابه زیادی با پوگبا دارد که در یوروی زیر 21 سال نیز در ترکیب اسپانیا خوش درخشیده و نمایش خوبی از خود ارائه داده است. 

ناپولی به دنبال خرید خامس رودریگز از رئال مادرید است و باشگاه رئال می خواهد از فرصت استفاده کند و سر مذاکرات را در مورد انتقال بازیکن اسپانیایی باز کند.