فابیان رویز از رئال مادرید و بارسلونا دور شد

فابیان رویز از رئال مادرید و بارسلونا دور شد

خبرگزاری فوتبالی - فابیان رویز هافبک اسپانیایی ناپولی یکی از بازیکنانی است که مورد توجه رئال مادرید و بارسلونا قرار دارد اما به نظر می رسد که رقابت برای خرید وی حداقل یک سال به تعویق خواهد افتاد. بحران کرونا باعث شده تا دو باشگاه نتوانند برای خرید این هافبک در تابستان تلاش کنند و به همین خاطر شرکت وکالت وی یعنی You First Sportsو ناپولی مذاکرات را برای تمدید قراردادش آغاز کرده اند.

به گزارش فوتبالی ، فابیان رویز در حال حاضر تا سال 2023 با ناپولی قرارداد دارد که بندی برای فسخ در قراردادش نیست. در روزهای اخیر مذاکرات پیشرفت خیلی خوبی داشته هر چند که هنوز نتیجه نهایی حاصل نشده است.

ناپولی می خواهد قرارداد هافبک بتیس را تا سال 2025 تمدید کند که دستمزدش به سالانه 5 میلیون یورو به علاوه پاداش می رسد. فابیان با قرارداد جدیدش در سطح دوم قراردادها در ناپولی بعد از بازیکنانی نظیر اینسینیه و کولیبالی با سالی هفت میلیون یورو قرار می گیرد. البته مشکل اصلی وکلای فابیان برای تمدید مربوط به رقم فسخ قراردادش است. ناپولی می خواهد این مبلغ بیش از صد میلیون یورو باشد در حالی که وکلایش می خواهند که این مبلغ کمتر باشد.  گتوزو سرمربی ناپولی یکی از حامیان جدی فابیان رویز است و از مدیران ناپولی خواسته او را حفظ کنند.