پاریسن ژرمن 0-1 بایرن مونیخ؛ باواریایی ها بر بام فوتبال اروپا

پاریسن ژرمن 0-1 بایرن مونیخ؛ باواریایی ها بر بام فوتبال اروپا

خبرگزاری فوتبالی - بایرن مونیخ توانست با تک گل کومان مقابل پاریسن ژرمن پیروز شود و برای ششمین بار در تاریخ خود فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ پس از فتح لیگ و جام حذفی حالا در لیگ قهرمانان اروپا نیز قهرمان شد تا سه گانه خود را تکمیل کند. بدین ترتیب فلیک خیلی زود جای یوپ هاینکس را پر کرد و بایرن مونیخ در شبی که بازی را تحت کنترل داشت توانست قهرمان شود. آنها در این فصل توانستند بارسلونا را در هم بکوبند و حالا با کسب قهرمانی توانستند که سال درخشان خود را تکمیل کنند.

روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی هر چند که در بازیهای اخیر لیگ قهرمانان اروپا درخشان نبود اما توانست عنوان آقای گلی مسابقات را کسب کند. پی اس جی که برای اولین بار در تاریخش به فینال رسیده بود نتوانست قهرمان شود تا نیمار همچنان بعد از ترک بارسلونا در قهرمانی اروپا ناکام باشد. کیلیان امباپه ستاره فرانسوی نیز نتوانست قهرمان اروپا شود تا شاید حالا با اطمینان بیشتری به حضور در رئال مادرید فکر کند چرا که به نظر می رسد سیاست های تیم فرانسوی به جام ختم نمی شود. پاریسی ها در سالی که با قرعه آسانی تا فینال مواجه شده بودند و به سادگی به فینال رسیدند، از پس بایرن بر نیامدند و نتوانستند قهرمان شوند.

باواریایی ها بدین ترتیب توانستند در کنار لیورپول با شش قهرمانی در اروپا قرار بگیرند هر چند که هنوز یک جام تا میلان و هفت جام تا رئال مادرید فاصله دارند و رسیدن به سفیدپوشان مادریدی برایشان سخت است.

4125