گروه دوم لیگ قهرمانان؛ صدرنشینی پاریسن ژرمن باوجود شکست مقابل بایرن مونیخ

گروه دوم لیگ قهرمانان؛ صدرنشینی پاریسن ژرمن باوجود شکست مقابل بایرن مونیخ

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان هاینکس انتقام شکست سنگین دیدار رفت مقابل پاریسن ژرمن را گرفتند. 

به گزارش وبسایت نود، هفته ششم دور گروهی لیگ قهرمانان با برگزاری دو بازی در گروه دوم انجام شد. در مهمترین بازی تیم بایرن مونیخ میزبان پاریسن ژرمن بود که توانست انتقام شکست سنگین دور رفت را بگیرد و با نتیجه ۳-۱ پیروز بازی شود. 

بایرن بازی را خوب شروع کرد و در همان دقیقه ۸ بازی روی غفلت مدافعان حریف توسط لواندوفسکی به گل رسید. بازی با برتری تیم میزبان پیگیری شد و این تیم در دقیقه ۳۷ روی سانتر تماشایی خامس رودریگز و با ضربه سر تولیسو به گل دوم هم رسید تا با برتری کامل به رختکن برود. تیم مهمان در همان ابتدای نیمه دوم و در دقیقه ۵۰ روی یک کار تیمی خوب توسط امباپه به گل رسید اما بایرن در دقیقه ۶۹ روی یک ضد حمله سریع بار دیگر توسط تولیسو به گل رسید. هر دو تیم در ادامه صاحب موقعیت هایی نصفه و نیمه شدند اما در نهایت بازی با همان نتیجه ۳-۱ به سود بایرن میزبان به پایان رسید. 

در دیگر بازی تیم سلتیک با یک گل در خانه اندرلخت مغلوب شد اما به دلیل تفاضل گل بهتر در رده سوم قرار گرفت و به لیگ اروپا صعود کرد. تیم پاریسن ژرمن هم با ۱۵ امتیاز صدرنشین شد و بایرن مونیخ هم به دلیل تفاضل گل بهتر در بازی های رو در رو در رده دوم گروه جای گرفت. 

۲۰۳۱