ترکیب احتمالی پاریسن ژرمن در فینال؛ کیلور فیکس می‌شود و وراتی نیمکت‌نشین

ترکیب احتمالی پاریسن ژرمن در فینال؛ کیلور فیکس می‌شود و وراتی نیمکت‌نشین

خبرگزاری فوتبالی - تنها ساعاتی تا بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا میان پاریسن ژرمن و بایرن مونیخ در ورزشگاه دالوز در شهر لیسبون باقی مانده است. در حال حاضر به نظر می رسد که تردیدهای اصلی در مورد ترکیب تیم پاریسی مربوط به دو بازیکن است : کیلور ناواس و مارکو وراتی.

به گزارش فوتبالی، کیلور ناواس در بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا دچار مصدومیت شد و در نیمه نهایی جای خود را به سرجیو ریکو اسپانیایی داد. از سویی وراتی در هفته های اخیر مصدوم بوده و فقط 10 دقیقه در نیمه نهایی مقابل لایپزیش به میدان رفت.

حالا نشریه فرانسوی معتبر اکیپ از اندیشه های توماس توخل برای بازی امروز پرده برداری کرده است : کیلور ناواس در ترکیب اصلی قرار می گیرد و هافبک ایتالیایی کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد. در حقیقت مارکو آماده 90 دقیقه بازی کردن نیست و به همین خاطر به عنوان یار تعویضی و از نیمه دوم وارد زمین خواهد شد. بدین ترتیب مارکینیوش و پاردس در مرکز زمین قرار می گیرند و آندر هررا اسپانیایی نیز آنها را همراهی خواهد کرد.

پاریسی ها به دنبال اولین قهرمانی تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا در اولین تجربه رسیدن به فینال هستند. آنها مسیری به مراتب ساده تر از بایرن مونیخ را تا رسیدن به فینال طی کردند.

4125