عکس؛ اولین روز راموس در پاریسن ژرمن با در آغوش کشیدن کیلور ناواس

عکس؛ اولین روز راموس در پاریسن ژرمن با در آغوش کشیدن کیلور ناواس

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو راموس که به تازگی به پاریسن ژرمن پیوسته است، اکنون اولین روز خود در این باشگاه را سپری کرد و با بازیکنان این تیم دیدار داشته و خوش و بش کرد.

به گزارش فوتبالی، سرخیو راموس که از سال 2005 تا 2021 به مدت 16 سال در رئال مادرید حضور داشت و کاپیتان این باشگاه بود، اکنون پس از اینکه قراردادش با باشگاه رئال مادرید خاتمه یافت، از این باشگاه خداحافظی کرده و به صورت بازیکن آزاد راهی پاریسن ژرمن شد.

سرخیو راموس امروز برای اولین بار با بازیکنان پاری سن ژرمن روبرو شد که برخی از آن ها مثل اشرف حکیمی و کیلور ناواس را می شناخت و با آن ها رفاقت داشت چرا که این بازیکنان سابقه حضور در رئال مادرید را داشته اند و راموس در رئال مادرید با آن ها هم تیمی بوده است.

یک قاب جالب که در این دیدار راموس با بازیکنان پاری سن ژرمن رقم خورد، مربوط به دیدار راموس با کیلور ناواس بود که راموس او را در آغوش کشید و بدین ترتیب مشخص شد که این دو بازیکن همچنان رفاقتی صمیمانه با هم دارند چرا که راموس و ناواس بین سال های 2016 تا 2018 دو تا از عناصر کلیدی آن رئال مادرید رویایی بودند که سه بار پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

1470