آخرین وضعیت مصدومین پاریسن ژرمن برای نیمه نهایی لیگ قهرمانان

آخرین وضعیت مصدومین پاریسن ژرمن برای نیمه نهایی لیگ قهرمانان

خبرگزاری فوتبالی – در آستانه بازی حساس پاریسن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل لایپزیش، هواداران این تیم هم اخبار شیرینی را از باشگاه می‌شوند و هم اخباری تلخ را.

به گزارش فوتبالی، کیلین امباپه، ستاره تیم پاریسن ژرمن که به دلیل مصدومیت نتوانست در ترکیب اصلی تیمش حضور پیدا کند از نیمه دوم و به دلیل عدم نتیجه گیری پارسی‌ها به بازی آمد و باعث شد تا آن‌ها آتالانتا را شکست دهند. حالا خبر رسیده امباپه برای بازی مقابل لایپزیش آماده است و می‌تواند از ابتدا در ترکیب اصلی PSG حضور پیدا کند. این خبر می‌تواند یک مژده برای پاریسی‌ها باشد زیرا تاثیر امباپه در خط حمله آن‌ها غیر قابل انکار است.

در سمت دیگر ماجرا اما اخباری بد از قهرمان فرانسه شنیده می‌شود. طبق ادعای RMC، کیلور ناواس که در دیدار مرحله یک چهارم نهایی مصدوم و در نیمه دوم تعویض شد، مصدومیتی نسبتا جدی از ناحیه زانو دارد و در بازی مقابل لایپزیش نمی‌تواند از ابتدا در ترکیب قرار گیرد زیرا ریکاروی او ۸ تا ۱۰ روز طول می‌کشد. به این ترتیب سرجیو ریکو که به طور قرضی در پاریسن ژرمن حضور دارد در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. مارکو وراتی هم به این بازی نخواهد رسید اگرچه پاریسی‌ها دوست دارند او هر چه سریع‌تر به ترکیب اضافه شود.

1101