مجتبی محرمی: پرسپولیس همیشه تشنه قهرمانی است

مجتبی محرمی: پرسپولیس همیشه تشنه قهرمانی است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید: پرسپولیس با نتایجی که در این چند ساله در زمین مسابقه به دست آورده نشان داده همیشه تشنه قهرمانی است.

مجتبی محرمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فوتبالی گفت: پرسپولیس در بازی نیمه نهایی جام حذفی برابر استقلال قطعا با انگیزه ای متفاوت در زمین حاضر خواهد شد و با درایتی که از کادر فنی و بازیکنان این تیم سراغ دارم می توانند برنده دربی باشند و به فینال جام حذفی راه پیدا کنند. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه با اشاره به نقش یحیی در نتایج پرسپولیس افزود: یحیی موفق شد تیمی که با کالدرون قهرمان نیم فصل شده بود را با اختلاف 14 امتیاز قهرمان لیگ برتر کند که این خود یک رکورد محسوب می شود. نگه داشتن شرایط و انگیزه تیم بعد از شیوع ویروس کرونا برای کسب قهرمانی لیگ برتر کار سختی بود که یحیی گل محمدی و کادر فنی این تیم  موفق به انجام آن شدند.

محرمی در ادامه با اشاره به پوکر قهرمانی پرسپولیس و نتایج خوب این تیم گفت: تیم با شخصیت یک قهرمان رکوردهای جدیدی به ثبت رساند. یحیی بسیار خوب و عالی کار کرده و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای برای پرسپولیس مخصوصا در نحوه بازی این تیم رقم زد. پرسپولیس در این فصل قدرت تیمی خود را نشان داد و همین امر باعث شد تیم به قهرمانی برسد. هماهنگی و اتحاد خوبی بین کادر فنی و بازیکنان شکل گرفته است و این فاکتورها، پرسپولیس را به یک قهرمان واقعی تبدیل کرده است.

محرمی در ادامه گفت باید برای فصل آینده و رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شاکله اصلی تیم حفظ شود تا بتوانند نتایج خوب چند فصل اخیر را تکرار کنند. کار در لیگ قهرمانان برابر تیم های قدرتمند مشکل است و با توجه به نتایجی که در چند بازی اول گرفتند و همچنین خستگی ناشی از طولانی بودن لیگ و جام حذفی می تواند روی عملکرد بازیکنان تاثیر گذار باشد. 

کاپیتان سابق پرسپولیس و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره ماجرای پرونده مارک ویلموتس و غرامتی که باید فوتبال ایران پرداخت کند گفت: آقای تاج شخصاً با آقای ویلموتس قرارداد امضا کرده و قطعاً ضعف عملکرد باعث این و ضرر و زیان هنگفت برای ورزش کشور شده است و اکنون باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

7655