درخواست یحیی گل محمدی از مدیرعامل پرسپولیس

درخواست یحیی گل محمدی از مدیرعامل پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی- مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس، که دو روز و در حاشیه تمرین قرمزها در ورزشگاه شهید کاظمی حضور یافت جلسه ای ویژه با یحیی گل محمدی برگزار کرد.

به گزارش فوتبالی، بعد از تغییر و تحولاتی که در راس مدیریت باشگاه پرسپولیس رخ داد و آمدن جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری اوضاع مدیریتی باشگاه پرسپولیس به نظر آرام می رسد، مدیرعامل جدید قرمزها در تمرین دو روز پیش این باشگاه با حضور در ورزشگاه کاظمی ضمن صحبت با بازیکنان این تیم و شنیدن گلایه های آنها نسبت به تعهداتی که باشگاه به آنها داشته و تا کنون عملیاتی نشده است، جلسه ای هم با یحیی گل محمدی رمربی این تیم به صورت خصوصی و دو نفره برگزار کرد.

در این جلسه یحیی از مدیرعامل جدید پرسپولیس خواست به مشکلات بازیکنان این تیم رسیدگی شود و خواسته‌های نقل و انتقالاتی خود از جعفر سمیعی را نیز عنوان کرد. سمیعی همچنین به یحیی گل محمدی و بازیکنان قول داد که مطالبات مالی عقب افتاده در اسرع وقت پرداخت خواهد شد و درباره شرایط سخت مالی باشگاه هم البته با او  صحبت کرد.

گل محمدی در این جلسه مشکلات و مسائل پیش رو را با جعفر سمیعی در میان گذاشت و به مدیرعامل جدید این باشگاه اعلام کرد با توجه به بازی‌ حساس فینال لیگ قهرمانان آسیا و همچنین آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران از روز جمعه برای اینکه بازیکنان با انگیزه بیشتری در این مسابقات حضور پیدا کنند نسبت به حل مشکلات مالی و همچنین جذب بازیکنان جوان برای این باشگاه، اقدامات با سرعت بیشتری انجام شود.

7655