آغاز عملیات ویژه یحیی گل‌محمدی در جام حذفی

آغاز عملیات ویژه یحیی گل‌محمدی در جام حذفی

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس به دنبال شکستن طلسم جام حذفی و گرفتن آن است هر چند که فعلا تا فینال جام حذفی، راه زیادی باقی مانده است.

به گزارش فوتبالی، جام حذفی برای پرسپولیس امروز در نبرد با ون پارس اصفهان شروع شده، قرعه خوبی که احتمالا صعود بی‌دردسر قرمزها به مرحله بعدی را به همراه خواهد داشت. 

یحیی گل‌محمدی که تیمش قهرمان نیم‌فصل شده، به دنبال این است که بعد از ذوب آهن، با پرسپولیس هم قهرمانی در جام حذفی را تجربه کند. اتفاقی که اگر رخ دهد، او با رکورد بهمن صالح‌نیا که با ملوان 3 بار قهرمان جام حذفی شده برابری خواهد کرد تا همراه با صالح‌نیا دارای سه قهرمانی شود. البته دو قهرمانی یحیی در جام حذفی با ذوب آهن بوده است.

 یحیی تا امروز نتوانسته  با پرسپولیس، قهرمانی در جام حذفی را جشن بگیرد. او  یک بار و در اولین دوره‌ای که سرمربی پرسپولیس شده بود به فینال جام حذفی رسید اما مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی و در ضربات پنالتی شکست خورد و نتوانست قهرمان شود. او سال گذشته هم در مرحله نیمه نهایی و در ورزشگاه آزادی، از آلومینیوم اراک شکست خورد تا باز هم شانس فینالیست شدن و قهرمانی احتمالی در این تورنمنت را از دست بدهد.

یحیی امروز تیمش را در حالی به مصاف ون پارس فرستاده که امسال بیشتر از هر زمان دیگری، دوست دارد قهرمانی در جام حذفی نصیب او و پرسپولیس شود. اگر همه چیز باب میل یحیی گل‌محمدی و تیمش پیش رود و آنها در نهایت جام را بالای سر ببرند، یحیی گل‌محمدی با سه قهرمانی و یک نایب قهرمانی، روی سکوی دوم پرافتخارترین مربیان این جام قرار خواهد گرفت.

7655