سرمربی سابق گالاتاسرای، دستیار پیرلو در یوونتوس شد

سرمربی سابق گالاتاسرای، دستیار پیرلو در یوونتوس شد

خبرگزاری فوتبالی - ایگور تودور، بازیکن سابق یوونتوس، که سال 2017 سرمربی گالاتاسرای بود، به عنوان کمک مربی به کادر فنی آندره آ پیرلو در یوونتوس اضافه شد. او قراردادی دو ساله با یوونتوس بسته است.

به گزارش فوتبالی، تودور سرمربی تیم هاجدوک اسپلیت در لیگ کرواسی بود و باشگاه یوونتوس رقم 450 هزار یورو را بابت فسخ قراردادش پرداخته است. نکته‌ی جالب اینکه ایگور تودور همواره سرمربی بوده است، او مدتی هم هدایت تیم اودینزه را بر عهده داشت اما اکنون حاضر شده تا در تیم یوونتوس کمک مربی شود و به عنوان دستیار آندره آ پیرلو مشغول به کار شود.

به گفته‌ی اسکای اسپورت ایتالیا، تودور همین هفته وارد تورین شد تا قراردادی دو ساله را با یوونتوس به امضا برساند. ایگور تودور بین سال‌های 1998 تا 2005 مدافع یوونتوس بود و در این تیم توپ می‌زد و اکنون در این تیم مربیگری خواهد کرد.

گفتنی است که آندره آ پیرلو پس از اخراج مائوریتزیو ساری، جایگزین او شد و اکنون در حال بستن کادر فنی‌اش است. این اولین تجربه‌ی آندره آ پیرلو در مربیگری خواهد بود و حضور شخصی مثل ایگور تودور که سابقه‌ی سرمربیگری را دارد می‌تواند به او کمک کند. تودور تاکنون در 5 تیم سرمربی بوده است و برای اولین بار در یوونتوس کمک مربی خواهد بود.

1470