دستیار پیرلو از کرواسی می‌آید؛ بازیکن سابق یوونتوس در کادرفنی این تیم

دستیار پیرلو از کرواسی می‌آید؛ بازیکن سابق یوونتوس در کادرفنی این تیم

خبرگزاری فوتبالی –  ایگور تودور به زودی به کادر فنی یوونتوسی اضافه خوهد شد.

به گزارش فوتبالی، آندرا پیرلو، سرمربی جدید یوونتوس این روزها بیشتر از تمرکز روی فعالیت‌های نقل و انتقالاتی یوونتوس در حال انتخاب دستیاران خود در کادر فنی است و حالا یکی از بازیکنان سابق یوونتوس را به عنوان دستیار خود انتخاب کرده است.
جیان لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار مشهور رسانه اسکای اسپورت اعلام کرده ایگور تودور که هم‌اکنون هدایت هایدوک اشپلیت را بر عهده دارد از این تیم جدا می‌شود تا به عنوان دستیار پیرلو در تیم یوونتوس به فعالیت بپردازد. تودور ۴۲ ساله اخیرا در سری آ مربیگری کرده. او در نیم فصل اول امسال از اودینزه اخراج شد.
تودور که در کروواسی متولد شده سال‌ها در خط دفاعی و هافبک یوونتوس بازی کرد. او فوتبال خود را از هایدوک اسپلیت در سال ۹۵ شروع و در همان تیم در سال ۲۰۰۸ از فوتبال خداحافظی کرد اما در ۶ فصل و نیم حضورش برای یوونتوس از سال ۹۸ تا ۲۰۰۵ (او دوران کوتاهی را به طور قرضی در سیه‌نا گذراند) ۱۷۴ بازی برای بیانکونری انجام داد. او مربیگری خودش را هم در هایدوک اسپلیت آغاز کرد و در این سال‌ها در اودنیزه،‌ پائوک و گالاتاسرای هم فعالیت کرده اما تنها افتخارش قهرمانی در جام حذفی کرواسی در فصل ۱۳-۲۰۱۲ بوده است.