پس از دو روز بازداشت؛ کاپیتان منچستریونایتد به دادگاه رفت

پس از دو روز بازداشت؛ کاپیتان منچستریونایتد به دادگاه رفت

خبرگزاری فوتبالی - هری مگوایر پس از اتهام حضور در یک درگیری به همراه پلیس یونان در جزیره میکونوس در دادگاه رسیدگی به اتهامات حضور پیدا کرده است. 

به گزارش فوتبالی - کاپیتان منچستریونایتد به همراه دو مرد دیگه پنج شنبه شب بازداشت شده و روز جمعه به مرکز پلیس سایروس منتقل شد. پلیس هلنیک مدعی شده که یکی از مامورانش در حالی که برای آرام کردن نزاعی در میکونوس تلاش می‌کرده مورد ضرب و شتم قرار گرفته و سپس سه مرد با هل دادن و ضربه زدن به سه مامور پلیس از بازداشت خود ممانعت به عمل آورده‌اند. مگوایر روز شنبه در دادگاهی در سایروس حاضر شد و گفته می‌شود که اجازه بازگشت به بریتانیا برای او صادر شده است. در بخشی از بیانیه منتشر شده از سوی پلیس یونان آمده: " سه مرد خارجی به سن 27، 28 و 29 سال در میکونوس و با همکاری پلیس این جزیره بازداشت شدند. ماموران پلیس در حال آرام کردن شرایط درگیری پیش آمده بین شهروندان بودند با این حال این سه مرد خارجی حاضر در این درگیری علیه ماموران برخاسته، به آنها آسیب رسانده و با مشت به ماموران ضربه زده‌اند. این سه نفر به پایگاه پلیس میکونوس منتقل شدند و حتی در برابر حضور در این پایگاه نیز مقاومت نشان داده و به سه مامور پلیس ضربه زدند. یکی از آنها پیشنهاد پرداخت پول را داشته و به همین دلیل محاکمه هنوز کامل نشده است. "
پیش از این باشگاه یونایتد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از شرایط پیش آمده مطلع است و. هری مگوایر با پلیس یونان همکاری کامل داشته و آنها مایل نیستند که اظهارنظر دیگری در این زمینه داشته باشند. 

1811