لوپتگی پیش از فینال لیگ اروپا: کونته مربی بزرگی است؛ به خودمان اطمینان داریم

لوپتگی پیش از فینال لیگ اروپا: کونته مربی بزرگی است؛ به خودمان اطمینان داریم

خبرگزاری فوتبالی - سویا در فینال لیگ اروپا، ساعت 23:30 به وقت تهران، به مصاف اینتر خواهد رفت. لوپتگی معتقد است که حریفش تیمی کامل و عالی است و سویا باید بهترین عملکرد خود را ارائه دهد.

به گزارش فوتبالی، جولن لوپتگی، سرمربی سویا، اعتقاد دارد که جزئیات در این فینال مهم و تعیین کننده خواهند بود. او در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:" اینتر هم مانند همه تیم های آنتونیو کونته تیم کاملی است. آنها قابلیت های زیادی در حمله دارند و می توانند عقب را هم محکم نگه دارند و شانس های گلزنی کمی به حریف می‌دهند. استوار و محکم خواهیم بود و مثل همیشه کارمان را انجام می دهیم. با فروتنی و احترام پا به این مسابقه می‌گذاریم. می دانیم که جزئیات مهم است. باید متمرکز شویم و بتوانیم بازی را درک کنیم."

لوپتگی در مورد کونته گفت:" کونته مربی بزرگی است و ذهنیت خود را به هر تیمی که می‌رود القا می‌کند. اینتر پر از بازیکنانی است که برای پیروزی در سری آ آماده رقابت هستند، این واقعیت است. ما به خودمان اطمینان داریم و روی آنچه که می‌توانیم انجام دهیم، تمرکز کرده و می خواهیم بازی کنیم."

سویا در لیگ اروپای این فصل رم را از پیش رو برداشت. لوپتگی در مورد مقایسه‌ی رم و اینتر گفت:" رم و اینتر تیم های مشابهی نیستند ، حتی اگر با یک سیستم مشابه بازی کنند. آنها دو تیم کاملاً متفاوت هستند و ما باید برای آن آماده شویم."

1470