شاهین یک - استقلال 4/ کباب شاهین پیش غذای دربی در بوشهر/ شیخ دل‌ها، آقای گل‌ها!

شاهین یک - استقلال 4/ کباب شاهین پیش غذای دربی در بوشهر/ شیخ دل‌ها، آقای گل‌ها!

خبرگزاری فوتبالی- استقلال موفق شد با نتیجه پرگل 4 بر یک مقابل شاهین در بوشهر، حکم نایب قهرمانی خود را امضا کند و به اتقبال دربی برود.

به گزارش فوتبالی، استقلال موفق شد با برد شیرین مقابل شاهین در بوشهر، نایب قهرمان لیگ شود. دیاباته با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند آقای گل لیگ شد. مهدی قایدی نیز با پاس گلی که به او داد در کنار میلاد جهانی آقای پاس گل لیگ شد. حالا استقلالی‌ها با روحیه‌ای مناسب پا به دربی تهران در جام حذفی می‌گذارند. فرهاد مجیدی هم به یکی از وعده‌هایش جامه عمل پوشاند و استقلال را آسیایی کرد.

*پنجشنبه 30 مرداد 1399

شاهین بوشهر – استقلال تهران  ساعت 20.45

تیم داوری: سیدعلی اصغر مومنی – میلاد قاسمی – هیوا بهمنی – عبدالنبی پورخلفس

ترکیب استقلال
سید حسین حسینی، آرش داجلیری(46- فرشید اسماعیلی)، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، هرویه میلیچ(79-امیرحسین کارگر)، وریا غفوری(79- ارسلان مطهری)، مهدی قایدی(88- امیرحسین خدامرادی) و شیخ دیاباته
سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب شاهین
ابوالفضل رزاق پور، غلامعلی تبار، نوروزی فرد، بهمن سالاری، امیرحسین موسی زاده(58- سلمان بحرانی)، ابوالفضل درویش وند، دانیال مومنی، میلاد صارمی(58- علیرضا ابراهیمی)، اسماعیل شریفات، حسن نجفی(67- حسین مالکی)  و محمد سلطانی مهر(67- شهاب کرمی)
سرمربی: مهدی پاشازاده

شرح گل

گل اول شاهین (25- صارمی): میلاد صارمی پشت محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و وقتی دید حسینی از دروازه بیرون آمده با شوتی ناگهانی توپ را به سمت دروازه زد که با اشتباه گلر آبی ها تور دروازه به لرزه در آمد. 

گل اول استقلال (46- غفوری): پاس عمقی قایدی به وریا رسید و ضربه محکم این بازیکن از زاویه بسته به طاق دروازه شاهین کوبیده شد. 

گل دوم استقلال (66- دیاباته): دریبل و فرار دیدنی اسماعیلی با پاس تودر این بازیکن همراه شد و دیاباته بین دو مدافع شاهین با ضربه نوک پا دروازه شاهین را باز کرد. 

گل سوم استقلال (72- قایدی): کنترل توپ قایدی پشت محوطه جریمه و ضربه بغل پای این بازیکن، دروازه شاهین را برای بار سوم باز کرد.

گل چهارم استقلال (82- دیاباته): سانتر مطهری از سمت راست با تعلل مدافع و دروازه‌بان شاهین به دیاباته رسید و این بازیکن دروازه خالی را باز کرد.

دقایق حساس

نیمه اول

دقیقه 11:  فرصت عالی گلزنی برای قایدی در دقیقه ۱۱ ولی شوت او در داخل محوطه جریمه شاهین را دروازه‌بان این تیم با واکنشی به موقع دفع کرد. 

نیمه دوم

دقیقه 46: پاس کات بک وریا غفوری در محوطه شش قدم به دیاباته رسید و شوت این بازیکن از بالای دروازه شاهین به بیرون رفت.

دقیقه 55: روی پاس خوب زکی‌پور، قایدی در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی تعلل او باعث شد تا توپ راهی کرنر شود و کرنر ارسالی در دقیقه ۵۵ را هم دیاباته با سر به سمت دروازه شاهین زد ولی درویشوند توپ را در آغوش گرفت. 

دقیقه 57: پاس خوب زکی‌پور در آستانه رسیدن به دیاباته و باز شدن دروازه شاهین، با تکل غلامعلی‌تبار همراه شد تا توپ بازهم راهی کرنر شود. 

7413