واکنش تیاگو سیلوا به احتمال بازگشت به لیگ ایتالیا

واکنش تیاگو سیلوا به احتمال بازگشت به لیگ ایتالیا

خبرگزاری فوتبالی - تیاگو سیلوا مدافع برزیلی پاریسن ژرمن پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا در مورد آینده اش صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، تیاگو در مورد صعود پی اس جی به فینال روز یکشنبه در شهر لیسبون گفت:" فراموش نشدنی بود. خیلی خوشحالم و تلاش می کنیم تا به بهترین شکل آماده حضور در فینال باشیم. نسبت به بازی با آتالانتا راحت تر گل زدیم چرا که آنها مقابل ما بسیار جدی تر دفاع کردند. با تمرکز بالایی مقابل لایپزیش بازی کردیم."

از سویی تیاگو در مورد آینده اش با اتمام قرارداد با پی اس جی بیان کرد:" بازگشت به ایتالیا؟ نمی دانم. به وکیلم گفتم که  بی خیال من شود تا فقط روی فینال لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کنم. بعد از آن می توانیم صحبت کنیم و بهترین تصمیم را در مورد آینده ام بگیریم."

فیورنتینا یکی از مشتریان جدی تیاگو سیلوا است و با این بازیکن مذاکراتی داشته است. انها در تلاش هستند تا این بازیکن را به خدمت بگیرند. میلان می توانست یکی از گزینه های تیاگو باشد تا این بازیکن به ترکیب روسونری ها برگردد اما بحران مالی ناشی از کرونا باعث شده تا میلان توان مالی چنین خریدی را نداشته باشد. آنها نمی توانند وارد بازار نقل و انتقالات شوند و به همین خاطر به نظر می رسد که شانس پیوستن تیاگو به فیورنتینا بیشتر است.

4125