واکنش تیاگو سیلوا به پیشنهادات تیم‌های ایتالیایی

واکنش تیاگو سیلوا به پیشنهادات تیم‌های ایتالیایی

خبرگزاری فوتبالی - شب گذشته، تیاگو سیلوا رسما از پاریسن ژرمن وداع کرد. او 8 سال در این باشگاه حضور داشت و کاپیتان این تیم بود. از میلان و فیورنتینا به عنوان دو مقصد احتمالی تیاگو سیلوا نام برده می‌شود اما این مدافع برزیلی معتقد است که هنوز هیچ چیز قطعی نشده و هیچ قراردادی امضا نشده است.

به گزارش فوتبالی، پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ شکست خورد و جام را از دست داد. این بازی آخرین بازی تیاگو سیلوا برای تیم پاریسی بود چرا که او پس از بازی رسما از این باشگاه خداحافظی کرده و به صحبت هایی که پیرامون تمدید قراردادش با پاریسن ژرمن مطرح شده بود، پایان داد. او به طور علنی اعلام کرد که دوران حضورش در پاریسن ژرمن خاتمه یافته و باید به دنبال تیم جدید بگردد.

گفته می‌شود که لیگ ایتالیا مقصد احتمالی تیاگو سیلوا بوده و او پیشنهاداتی از میلان و فیورنتنیا دارد. سیلوا به این صحبت ها واکنش نشان داده و در مورد پیشنهاداتی که از ایتالیا دارد، گفت:" فیورنتینا؟ ایجنت من در حال گفتگو با آنها و تیم های دیگر است ، اما هنوز چیزی امضا نشده است. در روز های آینده، من باید روی پیشنهادات فکر کنم و بهترین تصمیم را برای خودم و خانواده‌ام بگیرم."

1470