تیاگو سیلوا: شکست های پاریسن ژرمن نگران کننده است

تیاگو سیلوا: شکست های پاریسن ژرمن نگران کننده است

وبسایت رسمی برنامه نود - به دنبال شکست 2-0 شب گذشته پاریسن ژرمن مقابل تولوز در لیگ فرانسه، تیاگو سیلوا از فرم اخیر این تیم ابراز نگرانی کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، در دیدار شب گذشته دو تیم پاریسن ژرمن و تولوز سرژ اوریر با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و در ادامه تولوز با گل های جیمی دورماز و یان بودیگر موفق شد مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد و حالا تیمی که در تمام فصل گذشته تنها دو شکست تجربه کرده بود، اکنون در هفته آغازین لیگ متحمل دو شکست شده است.

به گزارش Fourfourtwo، سیلوا، مدافع برزیلی تیم در پایان بازی گفت:

بله، سخت بود و بازی خوبی برای ما نبود. نتوانستیم آنطور که می خواهیم بازی کنیم و فضا پیدا نکردیم. آنها شایسته پیروزی بودند. آنچه کمی من را نگران می کند، این است که در چند بازی اخیر خود شکست خورده ایم. فکر می کنم به تدریج این روز ها را پشت سر خواهیم گذاشت. فصل گذشته ما خوب شروع کردیم و بهتر تمام کردیم. امسال شروع خوبی نداشته ایم اما فصل طولانی است. باید مثل یک تیم فکر کنیم. فعلاً باید فکر کنیم که چطور می توانیم اوضاع را تغییر دهیم.

امری در پایان بازی به سرزنش داور مسابقه پرداخت که با کارت زرد دوم به اوریر، یک ضربه پنالتی نیز برای حریف اعلام کرد اما سیلوا می گوید:

سخت است که اینجا بایستید و در مورد داوری و این نوع مسائل صحبت کنید. صحبت کردن با آنها مشکل است، اما این بهانه نیست. تولوز خوب بازی کرد و ما نه، اما می دانیم که می توانیم بهتر عمل کنیم.

1771