هیگواین: مربی نخواهم شد چرا که مو های مربیان طی 3 سال سفید می‌شود!

هیگواین: مربی نخواهم شد چرا که مو های مربیان طی 3 سال سفید می‌شود!

خبرگزاری فوتبالی - در حالی که گفته می‌شود آندره آ پیرلو اعتقادی به هیگواین ندارد و این بازیکن به زودی فروخته خواهد شد اما خود مهاجم آرژانتینی با تاکید بر روی یک سالی که از قراردادش با یوونتوس باقی مانده، معتقد است که باید صبر کرد و دید که چه خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، آینده‌ی گونزالو هیگواین با آمدن پیرلو کاملا مبهم شده است و مشخص نیست که چه اتفاقی برای او رقم خواهد خورد. مهاجم آرژانتینی در گفتگو با فاکس اسپورت گفت:" در حال حاضر شرایطم خوب است و استراحت می کنم. 24ام به تمرینات باز می‌گردم و هنوز یک سال از قرارداد من در ایتالیا باقی مانده است. باید خودم را به مربی جدید نشان دهم و ببینم چه اتفاقی می‌افتد. مطمئنا شرایط متفاوتی خواهد بود."

از لیگ آمریکا به عنوان یکی از مقاصد هیگواین نام برده می‌شود. مهاجم آرژانتینی در این باره گفت:" بسیاری از بازیکنان به آنجا می روند و بله این خوب است اما اکنون من اینجا هستم. بیایید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد."

ال پیپیتا در مورد بازگشت به ریور پلاته و فوتبال آرژانتین گفت:" من فوتبال آرژانتین را از دست نمی دهم و تماشای آن را دوست دارم ... اما نه. در جوانی آنجا را ترک کردم و اکنون آرژانتین باید چشمان خود را باز کند چرا که بسیاری از بازیکنان برای بازگشت دوباره به این کشور تردید دارند، به خصوص به خاطر آینده‌ی خانواده‌هایشان. خیلی ها به آمریکا ، چین یا کشور های عربی می‌روند."

هیگواین تاکید کرد که نمی‌خواهد پس از دوران بازیگری‌اش، مربیگری کند. او گفت:" بعد از فوتبال، به دلیل فشارهای روحی و جسمی که وجود دارد، مربی نمی شوم. همه‌ی مربیان با موهای سیاه می آیند و سه سال بعد مو هایشان سفید و خاکستری می‌شود."

مهاجم آرژانتینی در مورد هموطنش لوتارو مارتینز گفت:" او شانس زیادی برای پر کردن جای من دارد. جوان است و ویژگی های فوق العاده‌ای دارد و امیدوارم بتواند شماره‌ی 9 تیم ملی آرژانتین را برای سال‌ها بر تن کند."

1470