عیسی آل کثیر دوباره در رادار پرسپولیس

عیسی آل کثیر دوباره در رادار پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی-در حالی که شنیده می شود علی علیپور در پایان فصل و بعد از بازی های جام حذفی از پرسپولیس جدا می شوداز عیسی آل کثیر به عنوان جایگزین او در خط حمله قرمزها نام برده می شود. 

به گزارش فوتبالی، قرار بود عیسی آل‌کثیر مهاجم خوزستانی صنعت نفت آبادان در پایان نیم فصل اول به پرسپولیس بیاید اما باشگاه صنعت نفت و اسکوچیچ سرمربی وقت این تیم با این انتقال موافقت نکرد. دیروز شایعه شد یحیی گل محمدی این مهاجم را می‌خواهد و در لیستی که به باشگاه پرسپولیس داده است نام این مهاجم هم دیده می‌شود. باشگاه پرسپولیس در پایان نیم فصل اول تلاش زیادی انجام داد تا از بین عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو یکی از آنها را جذب پرسپولیس کند اما با مخالفت باشگاه های آنها(صنعت نفت و پیکان) مواجه شدند.

از سوی دیگر با توجه به جدایی قریب الوقوع اوساگونا گفته می‌شود احتمال جدایی علی علیپور هم زیاد است و او دوست دارد ترانسفر شود که در این صورت به یکباره خط حمله پرسپولیس خالی خواهد شد و شاید کادر فنی نیاز به جذب دو مهاجم جدید داشته باشد.

در چند روز گذشته شایعات زیادی درباره پیوستن شهریار مغانلو به یکی از تیم های باشگاهی در پرتغال شنیده می شود و حتی گفته می شود از این تیم پیش پرداخت هم دریافت کرده است با توجه به این موضوع عیسی آل کثیر شاید تنها گزینه نزدیک به باشگاه پرسپولیس باشد.

با توجه به اعلام وزارت ورزش باشگاه های پرسپولیس و استقلال فعلا حق جذب مربی و بازیکن خارجی ندارند به همین دلیل باید باشگاه پرسپولیس در صورت جدایی علی علیپور نیاز خط حمله خود را باید در بازار داخلی جستجو کند.

7655