وقتی بارسلونا با آرتور لجبازی می‌کند؛ حق نداری در تمرینات یوونتوس شرکت کنی!

وقتی بارسلونا با آرتور لجبازی می‌کند؛ حق نداری در تمرینات یوونتوس شرکت کنی!

خبرگزاری فوتبالی – با وجود آنکه کار انتقال آرتور ملو به یوونتوس تمام شده و او باید در تورین برای تمرینات یووه حضور پیدا کند اما بارسلونا تصمیم گرفته با توجه به رفتارهای این بازیکن او را دچار مشکل کند.

به گزارش فوتبالی، آرتور علاقه ای به جدایی از بارسلونا نداشت و هنگامی که مقابل تصمیم انجام شده قرار گرفت، از حضور در بازی‌های باقیمانده بارسا در لیگ قهرمانان امتناع ورزید و حالا هم طبق گزارش روزنامه اسپورت، بارسلونایی‌ها تصمیم گرفته‌اند کار آرتور را تلافی کنند و به این بازیکن اجازه ندهند در تمرینات پیش فصل یوونتوس که از تاریخ ۲۴ آگوست آغاز می‌شود حضور پیدا کند.

بارسلونا چندی پیش آرتور و ۱۰ میلیون یورو را به یوونتوس پیشنهاد کرد تا پیانیچ را جذب کند. این اتفاق رخ داد اما پس از امضای این قرارداد، آرتور به برزیل رفت و در تمرینات بارسلونا حضور پیدا نکرد تا بارسلونا حالا بابت شکست مقابل بایرن او را مقصر بداند. قراداد آرتور از ابتدای فصل ۲۱-۲۰۲۰ آغاز می‌شود و به همین دلیل بارسلونا می‌خواهد تا زمان آغاز قرارداد به آرتور اجازه حضور در یوونتوس را ندهد و او را بابت غیبت‌هایش در تمرینات جریمه کند. رسانه اسپورت همچنین نوشته که بارسلونا به شدت بابت رفتارهای آرتور عصبانی است و حتی اگر با یوونتوس هم دچار مشکل شود اما می‌خواهد آرتور تاوان کارهایش را بدهد.

1101