فشار بارسلونا به آرتور برای پذیرش پیشنهاد یوونتوس

فشار بارسلونا به آرتور برای پذیرش پیشنهاد یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - مطبوعات اسپانیا گزارش داده اند که بارسلونا فشار را روی آرتور ملو افزایش می دهد تا این بازیکن حاضر شود تا پیشنهاد یوونتوس را بپذیرد و به بخشی از انتقال میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا یکی از باشگاه هایی است که از نظر مالی به خاطر بحران کرونا خیلی ضرر کرده است، اما با این وجود سعی می کند که با کمترین هزینه ممکن بازیکنان مورد نظرش را بخرد. بارسا می خواهد پیانیچ را به خدمت بگیرد و به همین خاطر برای این که از پول نقد برای انتقال استفاده نکند در نظر دارد که آرتور ملو برزیلی را به عنوان بخشی از انتقال پیشنهاد بدهد اما بازیکن برزیلی در حال حاضر در مقابل جدایی مقاومت می کند.پ

نشریه اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که بارسلونا نمی خواهد منتظر بماند و در نظر دارد که به آرتور فشار بیاورد تا این انتقال را بپذیرد.نیمکت نشین شدن آرتور در بازی مقابل مایورکا و فیکس شدن ویدال نشان می دهد که بارسا در مورد فروش آرتور جدی است و این بازیکن اگر در مقابل رفتن مقاومت کند، ممکن است که فصل آینده به بازیکن نیمکت نشین تبدیل شود. ارتور ملو در این فصل 24 بازی در بارسلونا انجام داده که چهار گل زده و چهار پاس گل داده است. او که در ماه آگوست 25 ساله می شود در تابستان 2018 با 31 میلیون یورو از گرمیو به بارسلونا ملحق شد.