یوونتوس پیشنهادش را برای آرتور بالا برد اما کافی نیست

یوونتوس پیشنهادش را برای آرتور بالا برد اما کافی نیست

خبرگزاری فوتبالی - با وجود آن که آرتور ملو هافبک برزیلی گفته که نمی خواهد از بارسلونا جدا شود اما یوونتوس ناامید نمی شود و به تلاش برای جذب بازیکن بارسا ادامه می دهد.

به گزارش فوتبالی، اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داده است که باشگاه ایتالیایی پیشنهاد خود را به دستمزد سالانه پنج میلیون یورو رسانده است و می خواهد که آرتور به بخشی از انتقال پیانیچ تبدیل شود. با این وجود به نظر می رسد که این پیشنهاد مالی قابل توجه هم نظر آرتور را عوض نکرده و این بازیکن برنامه ای برای خارج شدن از نیوکمپ ندارد.

یوونتوس به یک هافبک تکنیکی نیاز دارد که آرتور اصلی ترین گزینه آنها به شمار می رود. این هافبک قرار است که نقش رابطه دفاع و حمله را داشته باشد. یووه به دنبال هافبکی است که بتواند بازیسازی کند و موقعیت ایجاد کند که به نظر می رسد که آرتور بتواند گزینه مناسبی به شمار برود

البته هنوز  زمان زیادی تا پایان فصل و شروع نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده و تا آن زمان ممکن است اتفاقات زیادی رخ بدهد. آرتور فقط در یکی از سه بازی بعد از قرنطینه فیکس بوده و  شاید بی اعتمادی ستین به وی باعث شود تا نظرش عوض شود و به حضور در تورین رضایت بدهد.