دی بروینه پس از باخت مقابل لیون: می‌خواهم پیش همسرم بروم!

دی بروینه پس از باخت مقابل لیون: می‌خواهم پیش همسرم بروم!

خبر گزاری فوتبالی - منچستر سیتی در مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه سه بر یک مقابل المپیک لیون شکست خورد تا از دور رقابت ها کنار رود. کوین دی بروینه زننده‌ی تک گل سیتیزن ها در این بازی بود اما نتوانست تیمش را از حذف نجات دهد.

به گزارش فوتبالی، گلی که کوین دی بروینه در دقیقه‌ی 69 برای منچستر سیتی به ثمر رساند برای این تیم ناکافی بود چرا که لیون سه گل به ثمر رساند و دمبله در دقایق پایانی با دو گلی که زد، فاتحه‌ی شاگردانِ گواردیولا را خواند. دی بروینه که اکنون نا امید به نظر می‌رسد منتظر بازگشت به خانه و دیدار مجدد با همسرش است.

ستاره‌ی بلژیکی پس از بازی در مصاحبه با بی تی اسپورت گفت:" من باید به خانه بروم زیرا همسرم منتظر است. به چیزی برای تمرکز نیاز دارم. یک سال متفاوت داشتیم ، اما مسائلی که داشتیم مشابه بود. نیمه اول به اندازه کافی خوب نبودیم اما در نیمه دوم واقعاً خوب بازی کردیم و نتیجه را برگرداندیم و چند موقعیت داشتیم. نیمه دوم خوب بازی کردیم و آنها را تحت فشار قرار دادیم. هجومی بازی کردیم. وقتی بازی دو بر یک به نفع آن ها بود اگر راس (رحیم استرلینگ) گل می‌زد، 2-2 می‌شد. اما وقتی آنها بازی را سه بر یک کردند کار تمام شد. لیون واقعاً خلق موقعیت نکرد اما ما باید درس بگیریم."

1470