تمجید ویژه‌ی گواردیولا از کوین دی بروینه پس از رسیدن به رکورد آنری

تمجید ویژه‌ی گواردیولا از کوین دی بروینه پس از رسیدن به رکورد آنری

خبرگزاری فوتبالی - پپ گواردیولا لیگ برتر 2019/20 را با منچستر سیتی در جایگاه دوم به پایان رساند. او از عملکرد خوب هافبک تیمش، کوین دی بروینه رضایت دارد.

به گزارش فوتبالی، در هفته‌ی آخر لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی با پنج گل نوریچ سیتی را در هم کوبید که در جریان این بازی، دی بروینه دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. او در مجموع در این فصل 20 پاس گل داده که با رکورد تاریخ لیگ برتر برابری می‌کند. گواردیولا پس از بازی گفت:" ما پاس گل ها و کیفیت او را می‌دانیم و به گل های او هم نیاز داریم. امروز دو گل به ثمر رساند که اولی، خاص بود. ما به آن‌ها می‌گوییم، ساده بازی کنید. همانطور که می دانید بازی کنید. بیش از حد روی دستیابی به رکورد ها متمرکز نشوید، زیرا این امر خود به خود به‌دست می‌آید. کوین یک پاس گل داد اما به راحتی می توانست رکورد را بشکند. اکنون او در این رکورد با تیری آنری شریک است. او واقعا خوب بازی کرد."

پپ در ادامه افزود:" "هدفِ فردی، تمرکز برای دستیابی به چیزی ویژه است، و این خوب است. بازیکنان همیشه می خواهند برنده و بهتر باشند و به تیم کمک کنند. او یک فصلِ واقعا خوب داشته و سزاوار چیزی است که به آن رسیده است. ما هم از آن بسیار خوشحالیم."

1470