کارشناس داوری: گل دوم لیون مقابل منچسترسیتی باید مردود می شد

کارشناس داوری: گل دوم لیون مقابل منچسترسیتی باید مردود می شد

خبرگزاری فوتبالی - در دقیقه 79 بازی لیون و مچسترسیتی، گل دوم تیم فرانسوی با ابهامات زیادی به ثمر رسید. در دقیقه 79 ، لاپورته توپ را لو داد و المپیک لیون یک ضدحمله را طراحی کرد. دمبله پس از خطای احتمالی روی لاپورته توانست گلزنی کند. دنی ماکلله داور بازی اعتقاد داشت که خطایی رخ نداده و گل سالم بوده است اما ایتورالده گونزالس، کارشناس داوری نشریه آس اعتقاد دارد که خطا رخ داده و این گل باید مردود شده است. وی اظهار داشت :" این خطای واضحی بود، یکی از بزرگترین اشتباه های داور ویدیوی در سطح اروپا بود و اشتباه بزرگی رخ داد.

به گزارش فوتبالی، لیون با این گل توانست با نتیجه دو بر یک پیش بیافتد و در نهایت گل سوم را هم به ثمر رساند تا به نیمه نهایی چمپیونزلیگ برسد و روز  چهارشنبه مقابل بایرن مونیخ قرار بگیرد.

تیم فرانسوی بدون تردید بزرگترین شگفتی ساز چمپیونزلیگ 20-2019 بوده است چرا که در مسیر رسیدن به نیمه نهایی توانسته تیم هایی همچون یوونتوس و منچسترسیتی را حذف کند که هر دوی آنها از مدعیان قهرمانی بوده اند. حالا باید دید که لیون در مقابل مخوف ترین تیم این روزهای فوتبال اروپا یعنی بایرن مونیخ چه نمایشی دارد، باواریایی ها توانستند بارسلونا را با هشت گل در هم بکوبند.

4125