اعلام ترکیب منچسترسیتی و لیون؛ چه کسی حریف بایرن مونیخ می‌شود؟

اعلام ترکیب منچسترسیتی و لیون؛ چه کسی حریف بایرن مونیخ می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب منچسترسیتی و لیون برای آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا با این ترکیب خودش را آماده بازی با لیون می کند: ادرسون، واکر، گارسیا، لاپورته، کانسلو، فرناندینیو، رودریگو هرناندز، گوندوگان، دی بروینه، استرلینگ و ژسوس.

برناردو و داوید سیلوا، فودن و محرز سرشناس ترین چهره های روی نیمکت منچسترسیتی هستند که تلاش خواهند کرد تا در صورت ورود به زمین به عنوان یار ذخیره به تیمشان کمک کنند تا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند.

از سویی دیگر المپیک لیون امید زیادی دارد تا بتواند همچون هموطنش پی اس جی به نیمه نهایی برسد تا یک نیمه نهایی با دو فرانسوی و دو آلمانی را شاهد باشیم هر چند که از نظر ابزار فاصله زیادی با تیم گواردیولا دارند. ترکیب تیم فرانسوی برای بازی امشب بدین شرح است: لوپز، دنایر، مارسلو، مارچال، دوبویس، کورنت، گیمارش، عوار، کاکرت، اکامبی و ممفیس.

برنده بازی امشب در مرحله نیمه نهایی در مقابل بایرن مونیخ قرار می گیرد که بدون تردید مخوف ترین تیم لیگ قهرمانان اروپا در این فصل بوده است و قطعا هر تیمی که مقابلشان بازی کند کار خیلی سختی خواهد داشت. منچسترسیتی در مرحله قبلی موفق به حذف رئال مادرید شده در حالی که لیون شگفتی ساز بوده و یوونتوس را کنار زده است.

4125