بایرن مونیخ به دنبال ستاره نیمکت نشین منچسترسیتی

بایرن مونیخ به دنبال ستاره نیمکت نشین منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - ممکن است کالوین فیلیپس هافبک انگلیسی منچسترسیتی به طور ناگهانی به آلمان برود و راهی بایرن مونیخ شود.

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته، کالوین فیلیپس ستاره فصل گذشته لیدز یونایتد با رقم 45 میلیون پوند به منچسترسیتی پیوست، اما در این فصل فقط 20 بار توانست برای تیم پپ گواردیولا به میدان برود و مجموعاً 503 دقیقه بازی کرد. با اینکه بسیاری از کارشناسان فکر می کردند که فیلیپس آینده درخشانی در انتظارش است، اما فصل اول حضورش در سیتی، واقعا کابوس بود. 

به نقل از دیلی میرور، بایرنی‌ها در ابتدا به دنبال دکلان رایس کاپیتان وستهام بودند، اما به نظر می رسد که این ستاره انگلیسی قصد خروج از این کشور را ندارد و بین دو تیم منچسترسیتی و آرسنال، یک تیم را انتخاب خواهد کرد. حالا بعد از شکست خوردن در این اقدام، بایرن به دنبال فیلیپس خواهد رفت که فصل گذشته نیمکت نشین رودری بود و زیاد فرصت بازی کردن پیدا نکرد. به نظر می رسد که در صورت پیوستن رایس به سیتی، سران این باشگاه اجازه خروج فیلیپس را صادر کنند.

بایرن مونیخ خیلی به دنبال جذب یک هافبک مرکزی و تدافعی است. آن‌ها حتی اگر نتوانند فیلیپس را به خدمت بگیرند، به دنبال جذب ابراهیم سنگره ستاره آیندهوون خواهند رفت.

4416