منچسترسیتی 1-3 لیون؛ غول‌کش‌ها نفس گواردیولا را گرفتند

منچسترسیتی 1-3 لیون؛ غول‌کش‌ها نفس گواردیولا را گرفتند

خبرگزاری فوتبالی - المپیک لیون کار غیرممکن را ممکن کرد و توانست  منچسترسیتی پرستاره را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کند تا فقط فرانسوی ها و آلمانی ها در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا بعد از ترک بارسلونا در اروپا دچار طلسم شده است. پس از ناکامی در بایرن مونیخ حالا او در سالی که مسیر قهرمانی برایش هموارتر از همیشه بود، وا داد. گواردیولا  تصور می کرد که با حذف رئال مادرید که به گفته خودش "پادشاه اروپا" بود، می تواند طلسم شکنی کند اما شرایط طوری پیش رفت تا جام اتحادیه انگلیس تنها جام فصل منچسترسیتی باشد.

المپیک لیون با رودی گارسیا شگفتی بزرگ مسابقات را رقم زد و منچسترسیتی را حذف کرد تا آنها در کنار پی اس جی دو تیم فرانسوی نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشند. آنها در مرحله قبلی یوونتوس با کریستیانو رونالدو را حذف کرده بودند و این بار نوبت منچسترسیتی با دی بروینه، استرلینگ، ژسوس و ... بود که در عین ناباوری خیلی زودتر از حد انتظار ساکش را برای بازگشت به انگلیس ببندد.

لیون حالا بیش از هر چیزی به مسئولان فدراسیون فوتبال فرانسه ثابت کرده است که چقدر عجولانه تصمیم گرفتند که لیگ فرانسه را نیمه کاره گذاشتند و آنها را از حضور در لیگ قهرمانان اروپای سال آینده حذف کردند.  موسی دمبله با دو گل درخشان ظاهر شد و کورنت دیگر  گل لیون را زد. دی بروینه هم تک گل منچسترسیتی را زد.

لیون و بایرن مونیخ چهارشنبه شب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند و باید دید که آیا غول کش های فرانسوی می توانند مقابل تیم مخوف بایرن هم شگفتی سازی کنند یا نه.

4125