لذت بردن رونالدینیو از دوران حبس خانگی با مهمانی های مجلل!

لذت بردن رونالدینیو از دوران حبس خانگی با مهمانی های مجلل!

خبرگزاری فوتبالی - رونالدینیو ستاره سابق فوتبال برزیل با سپری کردن دوره حبس شش ماهه خود در پاراگوئه به زودی آزاد می شود او به علت استفاده از پاسپورت جعلی توسط خودش و برادرش روبرتو در زمان ورود به پاراگوئه به حبس محکوم شده بود. این ستاره و برادرش شش ماه را در زندان سپری کردند که البته به خاطر بحران کرونا بخشی از دوران حبس وی در هتل و به صورت حبس خانگی سپری شد. رونالدینیو البته در نهایت مجبور شد که وثیقه 1.6 میلیون دلاری به پلیس پاراگوئه بپردازد تا بتواند از زندان به حبس خانگی منتقل شود.

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته اعلام شد که قاضی پرونده رونالدینیو به احتمال زیاد حکم ازادی وی در پایان ماه آگوست را صادر خواهد کرد. البته خبر آزادی قریب الوقوع رونالدینیو با اخبار عجیب دیگری از او در مورد مهمانی گرفتن در دوران حبس خانگی همراه شده است.

مجلسه پاراگوئه ای "HOY" گزارش داده است که دوران حبس خانگی به رونالدینیو و برادرش چندان هم بد نگذشته است چرا که آنها هر از گاهی مهمانی های مجلل با دعوت از مدل های پاراگوئه ای برگزار می کنند و ستاره سابق فوتبال برزیل تا پاسی از شب در حال برگزاری مهمانی است. در واقع یک منبع آگاه گفته است که همیشه حداقل دو دختر در این مهمانی ها حضور دارند. این دختران با استفاده از لیموزین به هتل محل اقامت رونالدینیو آورده می شوند که خیلی از آنها مدل ها و شخصیت های مشهور هستند. در واقع از اتاق محل اقامت رونالدینیو و برادرش معمولا صدای بلند موسیقی تا ساعاتی از بامداد شنیده می شود.  

از سویی رونالدینیو و برادرش بالاترین امکانات ممکن را در هتل در اختیار دارند و انواع و اقسام غذاهای لاکچری را مصرف می کنند تا دوران حبس آنها بسیار لاکچری و لذت بخش باشد و چه بسا تمایل زیادی هم به پایان این دوران نداشته باشند!

4125