پلیس پاراگوئه، رونالدینیو را دوباره بازداشت کرد

پلیس پاراگوئه، رونالدینیو را دوباره بازداشت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدینیو بازیکن اسبق تیم ملی برزیل و برادرش روبرتو به علت استفاده از پاسپورت های جعلی در سفر به پاراگوئه برای دومین بار بازداشت شدند آن هم در حالی که ساعاتی قبل یک قاضی حکم آزادی آنها برای خروج از این کشور را صادر کرده بود.

به گزارش فوتبالی، رونالدینیو در هتلی در آسانسیون توسط پلیس بخش جنایی به علت استفاده از مدارک جعلی دستگیر شد. نماینده دولت پاراگوئه اعلام کرد که رونالدینیو و اروگوئه به بخش تجسس ویژه پلیس پاراگوئه منتقل شده اند.

پیش از این قاضی پاراگوئه ای اعلام کرده بود که رونالدینیو و برادرش با پرداخت مبلغی که صرف توسعه اجتماعی می شود، آزاد خواهند بود تا به کشورشان برگردند اما پلیس برای تحقیقات بیشتر دوباره این دو را دستگیر کرد و به نظر می رسد که این دو حداقل ده روز دیگر و برای تکمیل تحقیقات باید در پاراگوئه بمانند.

پاسپورت اصلی رونالدینیو به علت بدهی به دولت برزیل ضبط شده است. بازیکن برزیلی حساب خود را در برزیل خالی کرده تا دولت نتواند مبلغی را از حسابش خارج کند و به نظر می رسد که به همین خاطر بازیکن برزیلی با کمک جاعلان پاسپورت جعلی برای خود درست کرده بود تا بتواند به پاراگوئه برود.