گامارا: تنها نگرانی رونالدینیو در زندان مربوط به مادرش است

گامارا: تنها نگرانی رونالدینیو در زندان مربوط به مادرش است

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدینیو اسطوره فوتبال برزیل همچنان در زندان شهر آسانسیون در پاراگوئه به سر می برد. وی جمعه گذشته به خاطر استفاده از پاسپورت جعلی به همراه برادرش روبرتو بازداشت شد.

به گزارش فوتبالی، اسمار لگال قاضی پاراگوئه ای روز گذشته اعلام کرد که با توجه به نیاز بیشتر به بررسی پرونده، رونالدینیو همچنان در بازداشتگاه خواهد ماند و درخواست پرداخت وثیقه هشت میلیون یورویی از جانب وکیل این بازیکن رد شده است.

رونالدینیو در بخش اعیانی زندان که متعلق به شخصیت های سرشناس است حضور دار که البته غذایی که در ان جا مصرف می کند با غذای زندانیان عادی فرق دارد. مهاجم اسبق فوتبال برزیل اخیرا در زندان با کارلوس آلبرتو گامارا بازیکن اسبق اتلتیکو مادرید و اینتر ملاقات کرده است. گامارا در مورد ملاقات با رونالدینیو گفت:" رونالدینیو به من گفت «ناراحت هستم اما می توانم فشار را تحمل کنم. تنها نگرانی من مربوط به مادرم است. برایم بقیه چیزها اهمیتی ندارند. من یک مرد هستم و می توانم از پس تحمل مشکلات بر بیایم."

گامارا که سابقه حضور در تیم ملی پاراگوئه را دارد از اسطوره برزیلی در این شرایط سخت حمایت کرد و سعی کرد که در زندان به او روحیه بدهد. وی افزود:" حال رونالدینیو خوب است. به همه امضا می دهد. در سالن با هم صحبت کردیم. افراد زیادی به سالن ملاقات آمده بودند."

قاضی، درخواست تغییر شرایط رونالدینیو به حبس خانگی که از جانب وکیلش ارائه شده را رد کرده است.