رونالدینیو از زندان خارج شد و به حبس خانگی رفت

رونالدینیو از زندان خارج شد و به حبس خانگی رفت

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدینیو گائوچو بازیکن برزیلی اسبق بارسلونا و میلان مبلغ 1.6 میلیون دلار وثیقه گذاشت تا از زندان خارج شود و بدین ترتیب فعلا در حبس خانگی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، گوستاوو آماریو، قاضی پاراگوئه ای بالاخره درخواست بازیکن سابق فوتبال برزییل را پذیرفت تافعلا در کنار برادرش در هتلی در مرکز آسانسیون محبوس باشد. آنها در این هتل تحت نظارت دائمی خواهند بود و در هتل هایی مجزا قرار می گیرند.

بازیکن اسبق فوتبال برزیل به علت ورود به پاراگوئه با پاسپورت جعلی دستگیر شده است. او بیش از یک ماه در زندان بود. شیوع ویروس کرونا باعث شده بود که فعالیت های قضایی در پاراگوئه تقریب امتوقف شود. رونالدینیو به همراه برادر و مشاور خود روبرتو در زندان آسانسیون حضور داشت. رونالدینیو و برادرش در روز چهارم مارس به آسنسیون رسیدند تا از در برنامه ای خیریه برای بچه های پاراگوئه ای شرکت کنند. آنها دو روز بعد دستگیر شدند چرا که برای ورود به پاراگوئه از پاسپورت های جعلی استفاده کردند. وکلای آنها می گویند که افرادی این پاسپورت ها را به آنها کادو داده بودند.

دالیا لوپز تاجر پاراگوئه ای که در فرودگاه از آنها استقبال کرد و مدیر بنیاد خیریه ای که رونالدینیو به آن رفت، یکی از متهمان این پرونده است. قاضی معتقد است که دالیا سردسته شبکه ایست که پاسپورت ها را جعل می کنند.