تمرینات پیش فصل بارسلونا از پنجشنبه آغاز می‌شود

تمرینات پیش فصل بارسلونا از پنجشنبه آغاز می‌شود

خبرگزاری فوتبالی – تمرینات پیش فصل بارسلونا از روز ۵ شنبه آغاز می‌شود.

به گزارش فوتبالی، تمرکز فعلی بارسلونا روی لیگ قهرمانان اروپا است و تمام ارکان این باشگاه سعی دارند تا در لیگ قهرمانان اروپا به موفقیت برسند اما کار برای فصل آینده را هم به زودی آغاز می‌کنند. در همین زمینه مارکا گزارش داده تمرینات پیش فصل بارسلونایی‌ها برای سال آینده از پنجشنبه (۲ روز دیگر) آغاز می‌شود.

در این تمرینات بازیکنانی که به طور قرضی در دیگر تیم‌ها بازی می‌کردند و خریدهای جدید باشگاه حضور پیدا می‌کنند. مارکا نوشته لیست افرادی که در این تمرین حضور می‌یابند به شرح زیر است: پدری، ترینکائو، ماتئوس فرناندز، ژان کلیر تودیبو، موسی واگو، کارلوس آلنیا،‌ رافینیا، خوان میراندا و اوریول بوسکتس.

این بازیکنان فردا (چهارشنبه) باید تست‌های کرونا را پشت سر بگذارند تا زمانی که در زمین تمرین بارسلونا حضور پیدا می‌کنند بیمار نباشند. هر بازیکنی نتیجه تستش منفی بود می‌تواند در تمرینات حضور پیدا کند.

در همین حین تیم اصلی بارسلونا که در آن ستارگانی چون مسی و گریزمان حضور دارند در لیسبون به ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان می‌پردازند. آن‌ها پس از اتمام بازی‌ها (چه در مرحله یک چهارم نهایی و چه در صورت صعود به مراحل بالاتر) احتمالا مدتی را به استراحت می‌پردازند و سپس به تمرینات اضافه خواهند شد.

1101