فردیناند: منچستریونایتد مرتکب اشتباه شد؛ سانچو می‌تواند بهترین بازیکن جهان شود

فردیناند: منچستریونایتد مرتکب اشتباه شد؛ سانچو می‌تواند بهترین بازیکن جهان شود

خبرگزاری فوتبالی - با اعلام رسمی باشگاه دورتموند، دست منچستریونایتد از خرید سانچو کوتاه ماند. اکنون ریو فردیناند معتقد است که منچستریونایتد نباید این بازیکن را به این سادگی از دست می‌داد.

به گزارش فوتبالی، به اعتقاد ریو فردیناند، جیدون سانچو می‌تواند روزی تبدیل به بهترین بازیکن جهان شود و منچستر یونایتد با عدم خرید این بازیکن مرتکب اشتباهی بزرگ شده است. فردیناند گفت:" اگر فرصتی برای امضای قرارداد با بازیکنی دارید که طی ده سال آینده بهترین بازیکن جهان می‌شود و در دو سال گذشته بهترین بازیکن جوانِ جهان بوده است، بروید و او را بگیرید. به همین سادگی. همه‌ی ما دیدیم که او اکنون چقدر خوب است و حالا فقط می توانیم حدس بزنیم که چگونه می توانست در باشگاه بزرگی مانند یونایتد حضور داشته باشد. شما او را در سنی می خریدید که می توانستید ده سال از او استفاده کنید و به نظرم می‌توانست توافق خوبی برای منچستریونایتد باشد. دلایل مختلفی وجود دارد اما این تابستان شرایطی عادی برای نقل و انتقالات ندارد. پنجره باز است و اتفاق زیادی نمی افتد. وضعیتی که همه ما در شش ماه گذشته با آن زندگی کرده ایم، بر آنچه که باشگاه ها می توانند هزینه کنند تأثیر می گذارد، اما من هنوز احساس می کنم که یک انتقال بزرگ منجر به چند مورد دیگر در اروپا خواهد شد. باشگاه های بزرگ با درآمدهای بزرگ هنوز هم می توانند پول خرج کنند، این به یونایتد، چلسی و منچسترسیتی فرصتی می دهد تا در صورت جذب بازیکن در تابستان، اختلاف خود را با لیورپول را کاهش دهند."

فردیناند در ادامه گفت:" فرناندز از زمان آمدن نفس هوای تازه‌ای برای تیم به همراه داشته است. وقتی که او خوب بازی می‌کند، خلاقیت در تیم شکوفا می‌شود. می بینید که مارکوس رشفورد، آنتونی مارسیال و میسون گرینوود دقایقی که فرناندز توپ را از دست می دهد، خاموش می‌شوند، اینگونه بازیکنان با حضور خود یک تیم و یک باشگاه را تغییر می دهند و ما آن را با فرناندز در یونایتد دیدیم. 

1470