گل مقابل ناپولی و بهبود رکورد؛ چند تیم هنوز از مسی گل نخورده‌اند؟

گل مقابل ناپولی و بهبود رکورد؛ چند تیم هنوز از مسی گل نخورده‌اند؟

خبرگزاری فوتبالی – با توجه به گلزنی مسی مقابل ناپولی، حالا تنها ۹ تیم دیگر باقی مانده که این بازیکن مقابل آن‌ها بازی کرده و گلی به ثمر نرسانده است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی یکی از بهترین گلزنان جهان است که در هر شرایطی به کمک تیمش می‌آید. او بیش از ۷۰۰ گل در تمام دوران کاری‌اش به ثمر رسانده و حالا در بازی بارسلونا مقابل ناپولی هم با گلزنی خودش توانست باعث برنده شدن تیمش شود.

مسی تا امروز ۶۳۴ گل برای تیم باشگاهی‌اش به ثمر رسانده است. او  تا قبل از دیدار برگشت مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان مقابل ۷۸ تیم بازی کرده بود که منجر به گلزنی مقابل ۶۸ تیم از این تعداد شد. حالا مسی توانسته مقابل ناپولی هم گلزنی کند تا تعداد تیم‌هایی که مقابل مسی بازی کرده اند و او توانسته دروازه‌‌شان را باز کند به ۶۹ تیم برسد.
این تیم‌ها شامل اینتر میلان ایتالیا، روبین کازان روسیه، خرز اسپانیا، بنفیکا پرتغال، اودینزه ایتالیا، رئال مورسیا اسپانیا، کادیز اسپانیا، السد قطر و گرمنت اسپانیا هستند.

اینتر، بزرگترین تیمی است که مسی مقابلش بازی کرده و گلی به ثمر نرسانده. مسی می‌تواند البته رکوردش را فصل آینده بهتر کند زیرا کادیز به لالیگا رسیده اما برای گلزنی مقابل تیم‌هایی چون مورسیا و السد باید منتظر فرصتی دیگر باشد.

1101