برایدا: بعید است مسی بارسلونا را ترک کند؛ ناپولی باید او را مهار کند

برایدا: بعید است مسی بارسلونا را ترک کند؛ ناپولی باید او را مهار کند

خبرگزاری فوتبالی - آریدو برایدا، مدیر ورزشی سابق میلان و بارسلونا، معتقد است که احتمال اینکه مسی بارسا را ترک کند بسیار کم است. او می‌گوید اگر ناپولی می‌خواهد از سد بارسا بگذرد باید حرکات لیونل مسی را محدود کند.

به گزارش فوتبالی، برایدا بین سال 2015 تا 2019 مدیر ورزشی بارسلونا بود. او پیرامون شایعاتی که در مورد مسی و اینتر وجود دارد، گفت:" با توجه به شناختی که از مسی دارم بعید است او بارسلونا را ترک کند، زیرا او مانند یک پادشاه در آنجاست که عاشق کل شهر است. من این را به طور کامل رد نمی کنم زیرا هر چیزی در فوتبال امکان پذیر است. او بازیکنی جادویی است چرا که می تواند در هر لحظه چیزی را از هیچ اختراع کند. شخصی مثل او هر 30 سال یک بار متولد می شود. مسی بازیکنی مانند دیگو مارادونا است که باعث می شود عاشق فوتبال شوید. من سعی کردم مارادونا را به میلان بیاورم و به نظرم دیگو ما را به عنوان تیم ایده آل انتخاب می‌کند."

مدیر ورزشی سابق بارسا درمورد بازی ناپولی و بارسلونا در لیگ قهرمانان اورپا گفت:" اخیراً دیدم که ناپولی خیلی خوب بازی می کند و آماده بازی مقابل بارسلوناست. جنارو گتوزو باید تیمش را از لحاظ جسمی آماده کند تا در شرایط بسیار خوبی باشند اما علاوه بر آن باید از لحاظ تاکتیکی هم آماده باشد چرا که در مقابل بارسا به نظم و انضباط دقیقی نیاز دارید. آنها مسی را دارند، بنابراین برای محدود کردن فضای او، باید محکم بمانید و به روشی هماهنگ حرکت کنید. برای ناپولی این یک مزیت است که بازی پشت در های بسته برگزار می‌شود. حتی اگر بارسلونا سرخیو بوسکتس ، آرتورو ویدال و آرتور را هم از دست بدهد، آنها می توانند از ریکی پوچ استفاده کنند که کمی به روبرتو باجو شبیه است و استعدادی باورنکردنی دارد. گتوزو نیازی به توصیه‌ی من ندارد، فقط کمی خوش‌شانسی لازم دارد."

1470