پیش بازی استقلال _ سپاهان؛ ژنرال به دنبال آرامش در جام حذفی

پیش بازی استقلال _ سپاهان؛ ژنرال به دنبال آرامش در جام حذفی

خبرگزاری فوتبالی- در  تنها بازی باقیمانده از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، استقلال میزبان سپاهان است.

به گزارش فوتبالی، سپاهان که در هفته های اخیر امتیازات زیادی را از دست داده و برای کسب سهمیه از طریق لیگ کار دشواری را پیش رو خواهد داشت، به دنبال کسب تنها سهمیه آسیایی جام حذفی خواهد بود. 

شاگردان قلعه نویی در 4 هفته اخیر 3 بازی را به حریفان خود واگذار کردند. به نظر می‌رسد عدم تمرکز اصلی‌ترین مشکل طلایی پوشان دیار زاینده رود باشد و راهیابی به جمع 4 تیم پایانی جام حذفی، قلعه نویی را از زیر این فشارها خارج خواهد کرد. 

اولین تقابل امیر و فرهاد: با توجه به آنکه قلعه‌نویی به خاطر شرایط جسمانی‌اش، نتوانست در بازی برگشت دو تیم در لیگ روی نیمکت بنشیند، فردا شب اولین تقابل او با فرهاد مجیدی سرمربی خواهد بود.

استقلال بدون شیخ مقابل سپاهان: استقلال در این بازی دیاباته، فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری را در اختیار نخواهد داشت و به این ترتیب احتمالا مهدی قایدی به تنهایی در نوک پیکان خط حمله استقلال قرار خواهد گرفت و امید اصلی آبی‌ها برای گشودن دروازه سپاهان خواهد بود. 

چهره ویژه: امید نورافکن. او که در بازی دو تیم در لیگ برتر با وریا و یکی دو بازیکن دیگر استقلال به مشکل خورد، قطعا برای بازی فردا شب دو تیم انگیزه زیادی خواهد داشت و باید منتظر جدال او و وریا غفوری باشیم.

نتیجه مرحله یک هشتم نهایی: استقلال با 3 گل مقابل فجر سپاسی به برتری رسید و سپاهان با پیروزی 2_1 مقابل پیکان پا به این مرحله گذاشت. 

*دوشنبه 20 مرداد 1399

استقلال _ سپاهان ساعت 20:45

داور: موعود بنیادی فر

4731