مدیر برنامه مارتینز: شایعات پیوستن لوتارو به بارسلونا فقط مربوط به رسانه‌هاست نه واقعیت

مدیر برنامه مارتینز: شایعات پیوستن لوتارو به بارسلونا فقط مربوط به رسانه‌هاست نه واقعیت

خبرگزاری فوتبالی – مدیر برنامه‌های مارتینز اعلام کرده پیوستن موکلش به بارسلونا فقط در رسانه‌ها مطرح شده و در واقعیت چنین چیزی مطرح نیست.

به گزارش فوتبالی، چند وقتی است که شایعات زیادی درباره انتقال مارتینز به بارسلونا شنیده می‌شود. بارسایی‌ها دست به هر کاری زدند تا این بازیکن آرژانتینی به نیوکمپ برود اما مبلغ گزافی که اینتری‌ها بابت رضایت‌ نامه طلب کردند باعث شد تا مدیران باشگاه اسپانیایی عقب نشینی کنند هرچند که به نظر می‌رسد هنوز پرنده این انتقال باز باشد. مدیر برنامه‌های مارتینز البته شایعات را رد می‌کند.

کارلوس بتو یانکه، مدیر برنامه‌های لوتارو مارتینز در گفت و گو با La Figura de la Cancha گفته: بحث‌های مربوط به انتقال مارتینز بیشتر در رسانه ها مطرح شده تا اینکه در زندگی واقعی اتفاق بیفتد.

یانکه در ادامه با تمجید از موکلش درباره شرایط فعلی او در اینتر افزود: ۳ سال از قرارداد لوتارو با اینتر مانده و باشگاه هم از جایگاه او راضی است. او فصل خوبی داشته و هنوز هم لیگ اروپا را در پیش دارد تا در آن بازی کند و امیدوارم اینتر بتواند در تمام رقابت‌ها موفق باشد. هیچ گاه نیاز نداشتم تا به او توصیه کنم. او همیشه بازیکن کاملی بوده و در طول زمان به بلوغ رسیده است.

1101