بارسلونا 3-1 ناپولی؛ مسی و یارانش به سمت فینال زودرس

بارسلونا 3-1 ناپولی؛  مسی و یارانش به سمت فینال زودرس

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا با گلهای مسی، سوارز و لنگله در مقابل تک گل اینسینیه در مقابل ناپولی با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با پیروزی قاطعانه در مقابل ناپولی در مجموع دو بازی با نتیجه چهار بر دو به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کرد. بدین ترتیب کاتالان ها در آخرین تلاش خود برای بدون جام نماندن باید در فینال زودرس مسابقات به مصاف بایرن مونیخ بروند. بایرن آماده برای سه گانه تلاش می کند در حالی که بارسا با داشتن مسی به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست های تاریخ برای کسب قهرمانی تلاش کنند. با توجه به حذف تیم هایی نظیر رئال مادرید و یوونتوس شاید بتوان تقابل باواریایی ها و کاتالان ها را فینال زودرس مسابقات دانست و بتوان گفت که تیمی که بتواند این بازی را ببرد، به بخت اصلی قهرمانی تبدیل خواهد شد.

ناپولی در حالی مقابل بارسلونا شکست خورد که با مقایسه بازیکنان و نفرات دو تیم حذفشان قابل پیش بینی بود اما تا آخرین دقایق جنگیدند و شاید اگر گل میلیک مردود نمی شد تا آخرین دقایق شانس برگشتن به مسابقات را داشتند. به هر صورت ناپولی پس از یوونتوس از لیگ قهرمانان حذف شد تا آتالانتا تنها نماینده باقی مانده از لیگ ایتالیا در چمپیونزلیگ امسال باشد.

4125