بایرن مونیخ با کابوس بارسلونا به توافق رسید

بایرن مونیخ با کابوس بارسلونا به توافق رسید

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ برای پرداخت رقم فسخ قرارداد 14 میلیون یورویی خرید برایان ساراگوسا از گرانادا به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه آلمانی حاضر شده تا این بازیکن را در زمستان بخرد و به او اجازه بدهد که قرضی تا پایان فصل در گرانادا بماند. البته گرانادا مبلغ 14 تا 15 میلیون یورو را در زمستان دریافت می کند و در همین زمان می تواند آن را هزینه کند.

برایان ساراگوسا در این فصل عملکرد درخشانی داشته است که بهترین نمایش او مربوط به بازی مقابل بارسلونا بود که دو گل به ثمر رساند و دبل کرد. این بازیکن 22 ساله حالا این فرصت را دارد تا در ترکیب یکی از بزرگان اروپا بازی کند. 

فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که ساراگوا تست پزشکی بایرن مونیخ را پشت سر گذاشته و تا سال 2028 با باواریایی ها قرارداد خواهد بست.  بارسلونا نیز مذاکراتی با این مهاجم انجام داده بود اما بایرن مونیخ زودتر اقدام کرد و این مهاجم اسپانیایی را با قیمتی معقول به خدمت خواهد گرفت. 

برایان توان حضور در پست های مختلف خط حمله علی الخصوص وینگر را دارد. او در این فصل نمایش خوبی در گرانادا از خود ارائه داده است و هواداران بارسلونا هرگز دبلش را از یاد نمی برند چرا که آن گلها باعث شد تا بازی با تساوی دو بر دو به اتمام برسد و کاتالان ها دو امتیاز ارزشمند را از دست بدهند. 

4125