ساری پس از حذف یوونتوس: انتظار کمتری از بازیکنان داشتم!

ساری پس از حذف یوونتوس: انتظار کمتری از بازیکنان داشتم!

خبرگزاری فوتبالی – ساری پس از حذف یوونتوس پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، ساری پس از پایان بازی و حذف مقابل لیون به خبرنگاران گفت: کمتر از این‌ها انتظار داشتم. فکر می‌کنم امشب (دیشب) نمایش خوبی داشتیم. پس از ۱۰ دقیقه از حریف عقب افتادیم و می‌توانستیم دیوانه شویم اما کاملا بازگشتیم و بازی را بردیم. ۶ یا ۷ موقعیت گل ایجاد کردیم. تیم ما در چند روز گذشته خودش را زنده کرده است و اگر حذف شدن باعث نابودی اعتماد به نفس نمی‌شد بابت نمایش بسیار راضی‌تر می‌شدم. متاسفانه ما به خاطر بازی دور رفت از لیگ قهرمانان حذف شدیم. در واقع به خاطر نیمه اول بازی رفت. پس از کسب نتایج خوب در لیگ قهرمانان حذف شدیم.

ساری در ادامه افزود: نمی‌دانیم شما هفته پیش بازی لیون و پاریسن ژرمن را مشاهده کردید یا نه اما لیون آن شب به انداز امشب تحت فشار قرار نگرفت و این یعنی ما برایشان مشکل ایجاد کردیم. ما نمی‌توانیم در این زمان از سال در بهترین شرایط باشیم. متاسفانه منطقی نیست. یک ماه در خانه بودیم، سپس تمرین کردیم، تعدادی در قرنطینه بودند و راحت نیست این گونه در کنار هم باشیم. احساس می‌کنم تیم خودش را در مسیر درست بازیابی کرده است. حذف شدن را که کنار بگذاریم باید بگویم بابت نمایش شاگردانم راضی هستم.

سرمربی یوونتوس درباره احتمال اخراجش گفت: فکر نمی کنم مدیران بر اساس یک بازی تصمیم بگیرند. آن‌ها کل فصل را زیر نظر دارند. این گونه سوالات توهین آمیز است اما نه به سمت من. به سمت مدیران. من قرارداد دارم و به آن احترام می‌گذارم. انتظار خاصی ندارم. اگر بدون استفاده از دیبالا بازی می‌کردیم از من می‌پرسیدند چرا ریسک نکردی او به بازی بدهی. ریسک بود. داگلاس کاستا و کوادرادو مشکل عضلانی داشتند. او روی نیمکت نشسته بود تا اگر مشکلی بود به زمین بیاید.

1101