آردا توران: حتی وقتی به بارسلونا رفتم هم این قدر خوشحال نبودم

آردا توران: حتی وقتی به بارسلونا رفتم هم این قدر خوشحال نبودم

خبرگزاری فوتبالی - آردا توران به خانه اش برگشت تا برای باشگاه گالاتاسرای بازی کند. او یازده سال پیش این باشگاه ترکیه ای را ترک کرد تا برای بزرگان فوتبال اروگگا همچون اتلتیکو و بارسلونا بازی کند. او در نیوکمپ زیاد موفق نبود اما دوران درخشانی در اتلتیکو داشت.

به گزارش فوتبالی، آردا توران در مورد پیوستن خود به باشگاه گالاتاسرای گفت:" احساسات بسیار قدرتمند و خوبی دارم. در حال حاضر زیاد زمان صحبت کردن و نظر دادن نیست. زمانش رسیده تا وارد زمین شوم و با تمام وجود بجنگم. دوست دارم از مصطفی چنگیر مدیر باشگاه گالاتاسرای و اعضای هیئت مدیره تشکر کنم. می خواهم با مربی صحبت کنم و هر چه زودتر به تیم ملحق شوم. از همه نظر خیلی خوشحال هستم. می توانم دوباره این پیراهن را به تن کنم و با تریم کار کنم. امیدوارم که همه چیز خوب پیش برود. دلم برای هواداران خیلی تنگ شده است. هر چه زودتر با هم ملاقات خواهیم کرد. می دانم که برخی خانواده ها به خاطر علاقه به من بچه هایشان را به اسم من نامگذاری کرده اند. از آن ها متشکرم. من به شدت خودم را هوادار گالاتاسرای می دانم. در کل زندگی ام هوادار این تیم بوده ام. حالا نیز همین کار را می کنم. امیدوارم که هر چه زودتر در خدمت تیم باشم. حتی وقتی که به بارسلونا پیوستم هم این قدر خوشحال نبودم."

خبر مهم دیگر برای فوتبال ترکیه مربوط به انتقال قریب الوقوع خوان ماتا هافبک اسپانیایی سابق منچستریونایتد به فنرباغچه است.

4125