فیفا 21 تنوع سانترهایش را با درخشش الکساندر آرنولد بیشتر کرد

فیفا 21 تنوع سانترهایش را با درخشش الکساندر آرنولد بیشتر کرد

خبرگزاری فوتبالی - ترنت الکساندر آرنولد باعث شده است تا ویژگی سانتر کردن در بازی فیفا 21 به شکل قابل توجهی تغییر پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، الکساندر آرنولد در این فصل سیزده پاس گل داده است و دومین بازیکن برتر لیگ انگلیس از نظر پاس گل پس از دی بروینه بوده است. شرکت EA Sports نیز در نسخه جدید بازی فیفا 21 شکل ارسال ها را طوری طراحی کرده است تا بتواند توانایی بی نظیر دفاع راست لیورپول در ارسال را به رخ بکشد. در حقیقت علاقمندان به این بازی در حال حاضر می توانند با تکنیک های مختلفی سانتر کنند.

فیفا 21 که در روز نهم اکتبر روانه بازار خواهد شد به خاطر بحران کرونا با یک ماه تاخیر نسبت به حالت معمول وارد بازار می شود. هواداران از سویی امیدوار هستند که پس از انتقادها از ضربات ایستگاهی در بازی فیفا 20 ، از این حیث هم کیفیت بازی بهتر شود. از سویی دوستداران فیفا امیدوارند که ویژگی هایی جدید نظیر دریبل سریع و تاثیر بیشتر بازیکنان تاکتیکی روی زمین را در نسخه جدید مشاهده کنند. 

دنی مورفی هافبک اسبق آرسنال از الکساندر آرنولد به خاطر نحوه ارسالهایش تمجید کرده بود و حتی او را با دیوید بکام مقایسه کرده بود. مورفی گفته بود:"توانایی پاس دادن و کیفیت تکنیکی ترنت را سالهاست که در هیچ مدافع کناری ندیده بودیم. از نظر من ترنت بهترین توانایی را در سانتر از زمان بکام تا کنون داریم."

4125